بهترين هتل هاي آستارا | رزرو هتل و سوييت در آستارا

آستارا شهري بندري، مرزي، يکي از قطب‌هاي اقتصادي، توريست داخلي و بين‌المللي در سواحل غربي درياي خزر ، مرکز شهرستاني به همين نام در شمالي‌ترين نقطه استان گيلان و آخرين نقطه? مرزي ايران و جمهوري آذربايجان و از نظر جغرافيايي در مرکز منطقه تالش قرار دارد. آستارا از شرق به درياي خزر، از شمال به آستاراي آذربايجان، از غرب به استان اردبيل و از جنوب به شهرستان تالش در استان گيلان محدود شده‌است. آستاراچاي، آستاراي ايران را از آستاراي آذربايجان جدا مي‌سازد. بخش اصلي راه آستارا-اردبيل تقريباً به موازات اين رود و خط مرزي کشيده شده‌است. در منطقه آستارا علاوه بر زبان ترکي آذربايجاني، زبان تالشي نيز رايج بود ولي در اثر مهاجرت‌هاي زياد از اهميت آن کاسته شده‌است. اين شهر از نظر جغرافيايي بر سر سه راه قرار گرفته‌است: راه جنوبي آن از کنار دريا خزر به بندر انزلي و راه شمالي آن از کناره همين دريا به جمهوري آذربايجان کشيده شده‌است. راه غربي آن که از حيران مي‌گذرد، به اردبيل مي‌رسد. آستارا از لحاظ اقتصادي، در استان و کشور نقش تعيين‌کننده‌اي را داراست، به طوري‌که سومين مرز فعال کشور در زمينه صادرات و واردات رتبه نخست صادرات و بزرگ‌ترين گمرک زميني شمال کشور، از امن‌ترين و پرترددترين مرزهاي زميني کشور، دومين منبع درآمد استان گيلان ، و داراي بيشترين سهم ارزشي صادرات چمداني در کشور مي‌باشد. علاوه براين، بندرآستارا نخستين بندر خصوصي کشور و پنجمين بندر فعال ترانزيتي شمال کشور است. در حال حاضر بزرگترين پرچم کشور در استان گيلان، در پايانه مرزي آستارا برافراشته شده‌است.
آستارا علاوه بر زبان ترکي آذربايجاني، زبان تالشي نيز رايج بود ولي در اثر مهاجرت‌هاي زياد از اهميت آن کاسته شده‌است. اين شهر از نظر جغرافيايي بر سر سه راه قرار گرفته‌است: راه جنوبي آن از کنار دريا خزر به بندر انزلي و راه شمالي آن از کناره همين دريا به جمهوري آذربايجان کشيده شده‌است. راه غربي آن که از حيران مي‌گذرد، به اردبيل مي‌رسد. آستارا از لحاظ اقتصادي، در استان و کشور نقش تعيين‌کننده‌اي را داراست، به طوري‌که يکي از شهر گردش‌پذير ايران، سومين مرز فعال کشور در زمينه صادرات و واردات رتبه نخست صادرات و بزرگ‌ترين گمرک زميني شمال کشور، از امن‌ترين و پرترددترين مرزهاي زميني کشور، دومين منبع درآمد استان گيلان ، و داراي بيشترين سهم ارزشي صادرات چمداني در کشور مي‌باشد. علاوه براين، بندرآستارا نخستين بندر خصوصي کشور و پنجمين بندر فعال ترانزيتي شمال کشور است. در حال حاضر بزرگترين پرچم کشور در استان گيلان، در پايانه مرزي آستارا برافراشته شده‌است.

هتل جهانگردي آستارا (سه ستاره)

هتل جهانگردي آستارا يکي از هتل‌هاي مناسب اين شهر زيباي شمالي کشور است که در منظره‌اي ميانه کوه‌هاي سرسبز آستارا و درياي خزر واقع شده است. اين هتل سه ستاره فاصله اندکي تا دريا، پارک ساحل، بيمارستان، بازارچه ساحلي و گمرک آستارا دارد. امکانات هتل همراه با پرسنل خوش برخورد فضاي مناسبي را براي گردشگران فراهم کرده است. سوييت‌هاي هتل جهانگردي نيز فضاي آرام و تميزي را براي اقامت مهمانان ارائه مي‌دهند.

هتل اسپيناس آستارا

در کنار درياچه استيل در آستارا، هتلي 4 ستاره و مجلل با نام هتل اسپيناس آستارا با امکانات کامل رفاهي در محيطي آرام و چشم اندازي بي نظير آماده ارائه خدمت به گردشگران طبيعت زيباي غرب گيلان، آستارا است. ساختمان هتل اسپيناس استارا متشکل از اتاق هاي يک تخته، دو تخته، سوئيت هاي رويال و يک سوئيت پرزيدنت مي باشد. لابي با شکوه و مجلل هتل اسپيناس آستارا همراه با موسيقي زنده و رستوران هاي بي نظير تايلندي، فرانسوي، مديترانه اي و سنتي، لحظات لذت بخش و بينظيري را در فضاي جنگلي شمال براي شما رقم خواهد زد.
224 واحد اقامتي شامل سوئيت هاي مجلل همراه با ارائه سيستم هاي کنترل دما، صوتي، تصويري، تلفن، اينترنت پرسرعت بي سيم و دسترسي به شبکه هاي خبري ماهواره اي مدرنترين امکانات و تجهيزات ممکن براي برگزاري جشن ها، سمينار ها و همايش هاي بين المللي مهمانان در سالن هاي با شکوه و مجلل آماده خدمت رساني به شماست. اقامت در هتل اسپيناس آستارا براي کودکان زير 6 سال رايگان است.

هتل پارلا

هتل پارلا آستارا در سال 1394 در گردنه حيران رو به کوهستان و در همجواري ساحل خزر و طبيعت زيبا شهر آستارا قرار گرفته است. هتل پارلا آستارا داراي امکانات متنوع همچون اينترنت در لابي، رستوران، کافي شاپ، آسانسور، صندوق امانات در پذيرش و .... مي باشد.

هتل ابوالفضل آستارا

هتل سه ستاره ابوالفضل يکي از بهترين هتل هاي شهر بندري آستارا است که در جوار ساحل غربي درياي خزر و در شمالي ترين نقطه گيلان واقع شده است. اين هتل در اصل يک هتل رستوران است که در آن انواع غذاهاي ايراني، فرنگي و دريايي ارائه مي شود. هتل ابوالفضل به دليل دسترسي آسان به مناطق ديدني شهر آستارا مثل درياچه، جاده حيران وتله کابين و همينطور مرکز شهر، داشتن چشم اندازي زيبا، رستوران و کافي شاپ در طبقه همکف، لابي، اينترنت، اسب سواري و دوچرخه سواري، سرويس ايراني و فرنگي، پارکينگ و پرسنلي باتجربه و مجرب يکي از پرطرفدارترين هتل هاي شهر آستارا مي باشد. ;

مهمانسراي جهانگردي آستارا

هتل مهمانسراي جهانگردي دو ستاره شهر زيباي آستارا در شمال کشور در بين کوه هاي سرسبز و درياي نيلگون خزر قرار گرفته است. هتل با دو طبقه داراي فضاهاي اقامتي متنوع در فضايي آرام و تميز مجهز به امکانات رفاهي مطلوب مي باشد. فاصله کوتاه تا دريا، پارک ساحل، بيمارستان، بازارچه ساحلي و گمرک آستارا از امتيازات اين هتل به شمار مي رود. هتل مهمانسراي جهانگردي آستارا با بهره گيري از کادري مجرب و آموزش ديده سعي دارد تا اقامتي دلنشين در شهر مرزي آستارا را براي ميهمانان عزيز و گرامي خود فراهم آورد.

هتل افرا آستارا

هتل سه ستاره افرا در سال 1396 درياي خزر در 5 طبقه افتتاح گرديده است که طبقه همکف مجتمع تجاري بوده، طبقه اول شامل رستوران و لابي و ديگر طبقات به صورت اقامتي مي‌باشند. از مزيت‌هاي اين هتل نزديک بودن به مراکز خريد، مجتمع هاي تجاري، بازار بزرگ ساحلي و ساحل درياي خزر مي‌باشد. با اقامت در هتل افرا سفري خوش و به ياد ماندني را تجربه نماييد.;

هتل آپارتمان تتيس آستارا

هتل آپارتمان تتيس آستارا يکي از هتل هايي است که با بهره مندي از امکانات مطلوب آماده پذيرايي از ميهمانان است.
امکانات هتل آپارتمان تتيس آستارا
يخچال، سرويس بهداشتي فرنگي، رستوران، نمازخانه، لابي، اينترنت از امکانات اين مجموعه است.