معرفي لوکس ترين هتل هاي جهان | گران ترين هتل هاي جهان

هتل سونوا جاني مالديو - Soneva Jani

هتل لوکس و 5 ستاره فوق العاده سونوا جاني در کشور جزيره مالديو قرار دارد. تمام خانه هاي ييلاقي موجود بر روي آب اين جزيره مشابه هم نيستند و سوئيت هاي چوبي عظيم قرار گرفته در Soneva Jani باعث مي شود دهان شما از تعجب باز بماند!

سقف هاي جمع شدني، استخرهاي آبگرم خصوصي دو طبقه و سرسره هاي خصوصي، تنها برخي از ويژگي هاي هستند که اين اقامتگاه هاي شناور را متمايز مي سازند.

هتل بورلي هيلز The Beverly Hills Hotel


يکي از بهترين هتل هاي جهان در لس آنجلس هتل بورلي هيلز است. اين هتل لوکس در بلوار غروب آفتاب، به عنوان کاخ صورتي، شناخته ميشود. مرکز شهر بورلي هيلز تنها 1.6 کيلومتر ازين هتل فاصله دارد. هتل بورلي هيلز در مقابل پارک يادبود ويل راجرز است. بورلي هيلز يک انتخاب عالي براي مسافراني که علاقه مند به خريد و فروش لوکس، و رستوران هستند، ميباشد. امروزه اين هتل يکي از مکان هاي برتر در شهر شناخته ميشود.
در اتاق هاي ساده و آرام هتل Beverly Hills ، سنگ مرمر در حمام استفاده شده است. اتاق ها داراي ? تلويزيون، قهوه ساز و اتو و ديگر امکانات مي باشند. سالن غذاخوري پولو در هتل، يک مکان براي صرف غذا در بين افراد مشهور محبوب است. خدمات کامل اسپا و يک استخر بي نظير در فضاي باز اين هتل وجود دارد. استخر بورلي هيلز داراي موسيقي زير آب، کابين شخصي و سرويس پرسنل شخصي است. مرکز تناسب اندام، ميوه ها، آبميوه ها و آب رايگان در اختيار مهمانان قرار مي گيرد.

شيمائو- شانگهاي، چين

شيمائو يکي از عجايب هتل‌داري در دنيا محسوب مي‌شود که تا سال‌ها درباره‌آن صحبت مي‌کردند و بعد از مدتي که طرح استادانه آن به ثمر رسيد، حالا در حال ساخت آن در نزديکي يک معدن رها شده خارج از شانگهاي هستند و براي تکميل آن تا سال 2017 زمان لازم دارند.

اين هتل که چيزي شبيه به سرزمين عجايب است، 328 اتاق دارد که نمايي از يک آبشار ?? متري را هم دارند، همچنين برخي از بخش‌هاي آن مانند رستوران و لابي در زير آب قرار گرفته‌اند. همچنين در اين منطقه براي برنامه‌هاي تفريحي مانند پريدن از ارتفاع با طناب و سنگ‌نوردي نيز مکان تعبيه شده است.


يوتل، نيويورک، ايالات متحده

کيوسک‌هاي سلف سرويس در اين هتل نيويورکي به ميهمانان خوش‌آمد مي‌گويد. در عين‌ حال يک ربات اتوماتيک، که کارکنان آن را با عنوان YOBOT دوستانه مي‌شناسند، در به امانت گذاشتن چمدان و ساير اشيا با ارزش، شما را ياري مي‌کند. تخت‌ خواب‌ها به ديوار‌هاي هوشمند مجهز شده‌اند که قابليت پخش‌ صدا، ارائه واي‌فاي فوق‌العاده قدرتمند و تهويه‌هاي هوايي که با سنسورهاي حرکتي فعال مي‌شوند، از جمله مزاياي آنهاست. هتل يوتل يکي از مدرن ترين هتل‌هاي دنيا است.

هتل Ark

اگر در آخرالزمان در حال سپري کردن تعطيلات خود در اين هتل بوديد، بدانيد که انسان بسيار خوش شانسي هستيد. اين هتل روسي، زيست کره اي ساخت دست انسان است که تاب تحمل سيل، امواج جزرو مد، بالا آمدن سطح دريا و ساير بلاياي طبيعي را دارد. اين هتل طوري طراحي شده که مي تواند در شرايط عادي به راحتي روي آب قرار گيرد و هنگام بالا آمدن آب، روي آن شناور شود. باغي که داخل هتل قرار دارد، غذاي ميهمانان را تامين مي کند.

هتل Waterworld

طرح اين هتل که به شکل آبشاري در لبه يک معدن سنگ است، جايزه نخست يک جشنواره بين المللي را به خود اختصاص داده است. اين هتل 400 تخت خوابي، عملا خود يک شهر کوچک است، چراکه کافي شاپ، رستوران، مرکز خريد، استخرشنا و امکانات ورزشي دارد.


هتل Diamond Ring

هرچند هنوز مشخص نيست که اين طرح عجيب در دوبي در حد همان طرح است يا در حال ساخته شدن، اما ايده اي منحصر به فرد و جالب دارد. اين هتل که در جزيره اي مصنوعي قرار گرفته، به شکل يک قوس در داخل يک چرخ و فلک است.

نيهي سومبا، اندونزي | Nihi Sumba

رومانتيک‌ترين نقطه دنج و ساکت اندونزي که با درختان انجير معابد محصور شده، هتل نيهي سومبا است. اين هتل لوکس يکي از اقامتگاه هايي است که درست مناسب يک ماه عسل به يادماندني خواهد بود. از فعاليت هايي که مي توانيد در آن انجام دهيد، اسب سواري، قدم زدن در مزارع برج و صبحانه اي در تراس با منظره دريا است. همه ويلاهاي اين هتل داراي سرويس خواب هاي بسيار با کيفيت، ديد دريا و استخر خصوصي هستند.

 دبل يو سنگاپور

در سنگاپور مي توانيد به سراغ هتلي متفاوت در جزيره سنتوسا (Sentosa Island) و در محلي موسوم به اقامتگاه ساحلي سنتوسا (Sentosa Cove) برويد. اين هتل دبل يو سنگاپور (W Singapore) نام دارد و داراي 240 اتاق مي باشد. هنگامي که براي اولين بار با اين هتل مواجه مي شويد، همه چيز در آن عادي به نظر مي رسد اما موارد هيجان انگيزي در جاي جاي آن انتظار شما را مي کشند.

استخر اين هتل داراي بلندگوهايي است که کاملا زير آب قرار دارند و لحظاتي متفاوت را برايتان خلق مي کنند. حتي يک کابين خصوصي هم در کنار استخر وجود دارد که مي توانيد به درون آن برويد و با آيپدي که در آنجا قرار داده شده، موزيک دلخواهتان را گوش کنيد. البته اين همه ي ماجرا نيست! يکي از سوييت هاي شگفت انگيز هتل که با عنوان WOW Suite شناخته مي شوند را انتخاب کنيد تا از دي جي مخصوص آن نيز استفاده نماييد.

اتاق هاي کنفرانس اين هتل نيز از تکنولوژي خاصي بهره مي برند که مي تواند بر اساس سليقه ي شما در لحظه موزيک خاصي را پخش کند و يا عطر خاصي را در فضا پراکنده سازد. در کنار همه ي اينها استفاده از لامپ ال اي دي تاثيرات به سزايي در ظاهر اين هتل داشته است.


هتل The Weird ژاپن

واقع در جنوب غرب ساسيبو که بوسيله ربات‌ها اداره مي‌شود. ربات دايناسوري نيز وجود دارد که به زبان انگليسي صحبت مي‌کند. دستيار رباتيک نيز در هر اتاق شما را از رستوران‌ها و رخدادهاي فرهنگي-هنري نزديک هتل آگاه مي‌سازد. شبي 350 دلار بايد بپردازيد و هر چند اسباب و اثاثيه شما را ربات‌ها مي‌آورند، اما کارگران هتل به شما کمک نهايي را خواهند کرد.

هتل CityHub آمستردام

با شبي 40 تا 60 دلار مي‌توانيد از اين ميني هتل براي استراحت شبانه با بهترين امکانات فناورانه استفاده کنيد. 50 اتاقک با تختخواب دوبل در کنار واي فاي، سرويس استريمينگ صوتي مجهز به جديدترين آهنگ‌ها و آلبوم کامل موسيقي که با اپليکيشن مخصوص کنترل مي‌شود. تعبيه پنجره‌هاي مخصوص جلوي خفگي احساسي شما رأي مي‌گيرد.