بهترین هتل های شهر قم

هتل بزرگ پارسيا قم

هتل چهار ستاره بزرگ پـارسيا بزرگترين و مجلل ترين هتل شهر مقدس قم مي‌باشد که در سال 1390 با ملکيت موقوفه خانواده حسيني اردهالي، تجـهيز و پس از استاندارد سازي افتتاح گرديد. هتل بزرگ پارسيا در 9 طبقه بنا شده و داراي 42 باب اتاق و سوئيت با معماري زيبا و مدرن مي‌باشد. اين مجموعه در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله عليها) واقع و با برخورداري از امکانات و تجهيزات استاندارد از جمله تالارهاي چند منظوره با گنجايش هاي مختلف و رستوران هاي مجلل و قرار گيري در مسير ارتباطي 17 استان کشور و دسترسي مناسب به معابر اصلي شهر قم، با کادري مجرب و آموزش ديده پذيراي شما ميهمانان ارجمند مي‌باشد.

هتل خورشيد قم

هتل چهار ستاره خورشيد در قلب استان قم و در جوار بارگاه ملکوتي حضرت فاطمه معصومه (س) با موقعيت جغرافيايي عالي و کمترين فاصله تا حرم مطهر كريمه اهل بيت، مقابل صحن حضرت جواد الائمه واقع گرديده است. هتل خورشيد داراي 48 باب اتاق، سوئيت و آپارتمان لوکس با چشم اندازي منحصر بفرد رو به حرم حضرت معصومه مي‌باشد. با توجه به موقعيت جغرافيايي هتل، به ويژه مجاورت با بافت تجاري مرکز شهر و بازار بزرگ قم امکان دسترسي سريع و آسان به خيابان‌هاي اصلي، مراکز خريد، ارگان‌هاي دولتي و غيردولتي، بيمارستان‌ها، سينماها، تالارها، بناهاي تاريخي و موزه فراهم مي‌باشد. هتل خورشيد قم با محيطي آرام و عالي قصد دارد تا بهترين خاطره از اقامت را به ميهمانان ارجمند هديه دهد.

هتل صادقيه قم

 هتل صادقيه قم در سال 1392 فعاليت خود را آغاز کرد. اين هتل داراي 28 باب اتاق مي باشد که همگي در 2 طبقه قرار گرفته اند. از نکات بارز هتل صادقيه به فاصله کوتاه تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) مي توان اشاره کرد که اقامتي خاطره انگيز را براي مهمانان رقم خواهد زد. همچنين دسترسي آسان به مراکز خريد از ديگر مزاياي اين هتل به شمار مي رود. لازم به ذکر است هتل سه ستاره قم عضو گروه هتل هاي صادقيه نيز مي باشد.

هتل آپارتمان فردوس قم

 هتل آپارتمان فردوس قم در فضايي به مساحت 270 متر مربع زيربنا در سال 1383 تأسيس گرديد و در سال 1397 به منظور ارائه خدمات بازسازي شد. اين هتل در پنج طبقه بنا شده است و داراي 15 باب اتاق مي باشد. با توجه به اينکه هتل آپارتمان فردوس در نزديکي بلوار عمار ياسر و در خيابان انقلاب واقع شده است، دسترسي به اماکني نظير بازار بزرگ قم، مسجد جامع و بيت تاريخي امام خميني (ره)، با فاصله حداکثر 3 کيلومتر ميسر شده است. همچنين با اقامت در هتل فردوس قم، زائرين و مهمانان گرامي مي توانند با پيمودن مسافت 1.2 کيلومتر به صورت پياده به حرم حضرت معصومه (س) مشرف شوند. قابل توجه مهمانان محترم هتل فردوس در قسمت ورودي داراي تعدادي پله مي باشد.

هتل چهار ستاره ملل

با توجه به اينکه يکي از فاکتورهاي اصلي براي سفر، اقامت در مکاني است که اصلي ترين شاخص آن تامين آسايش افراد در طول سفر مي باشد، هتل چهار ستاره "ملل" با احترام به حقوق مهمانان، آسايش و امکانات را براي عزيزان به ارمغان اورده و با توجه به اصالت کهن ايران اسلامي در امر مهمان نوازي، توانسته است به خوبي در رسيدن به اين مهم گام برداشته و رضايت خاطر همه عزيزان وزائرين کريمه اهلبيت حضرت فاطمه معصومه (س) را در طول مدت اقامتشان در شهر قم جلب نمايد.
در طبقات مختلف هتل نيز تنوع بسياري در طراحي اتاق ها وجود داشته و همين امر، انتخاب را براي مسافران آسان مي نمايد. اتاق هاي دو نفره، سه نفره، سوئيت هاي معمولي و رويال در مدت اقامت عزيزان خاطره وصف نشدني راخلق مي نمايد.
بخش هايي از قبيل تاکسي سرويس، آژانس خدمات مسافران، سالن همايش و سمينار و جلسات، تالار، کلوپ هاي ورزشي(استخر، سوناي خشک و بخار)، رستوران، کافي شاپ لابي با تنوع بسيار آماده ارائه خدمات در بالاترين سطح کيفيت به مهمانان مي باشد.

هتل اطلس قم

هتل اطلس در سال 1392 افتتاح گرديد،يکي از زيباترين هتل‌هاي 2 ستاره استان قم در منطقه‌اي ويژه در جوار حرم مطهر و در تقاطع خيابان مرکزي شهر واقع شده است‌ . موقعيت مکاني هتل نسبت به خيابان‌هاي مختلف‌، دسترسي به حرم‌، مرکز شهر و مراکز خريد را آسان نموده است‌.

هتل خورشيد قم

هتل خورشيد قم در سال 1389 در مجاورت  در فضايي به مساحت 8000 متر مربع زيربنا توسط بخش خصوصي تأسيس گرديد، داراي منظره اي مناسب و بسيار زيبا رو به حرم حضرت معصومه(س) قرار دارد، از بخش هاي مختلفي از جمله: واحدهاي اقامتي، رستوران، تالارهاي پذيرايي زيبا و مجزا، سالن امفي تئاتر، سالن همايش، کافي شاب، لابي هاي مجزا در طبقات، 2 طبقه پارکينگ، لاندري، نمازخانه، مرکز خريد خورشيد و ... تشکيل شده است.

هتل بين المللي قم

هتل 4 ستاره بين المللي قم در مساحتي قريب به 11500 مترمربع، در مجاورت حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله عليها) بنا گرديده است. از مزاياي اين هتل مي‌توان به نزديکي آن به حرم کريمه اهل بيت به فاصله 100 متر، مرکز شهر و رودخانه قم اشاره کرد. رستوران هتل بين المللي قم در طبقه همکف با دکور و چيدماني زيبا در کنار آب نما داراي محيطي مفرح و آرام براي صرف ناهار و شام پذيراي ميهمانان و زائرين گرامي است و انواع غذاهاي ايراني و فرنگي را با کيفيتي بسيار مطلوب در ساعات اعلام شده سرو مي نمايد. لازم به ذکر است امکانات سونا و جکوزي هتل و همچنين اينترنت با هزينه در اختيار مسافران قرار مي‌گيرد.

هتل تشريفات قم

هتل تشريفات قم در سال 1391 افتتاح شد. اين هتل داراي 36 باب اتاق در 6 طبقه مي‌باشد که مطابق با استانداردهاي بين‌المللي ساخته شده است. هتل تشريفات قم در نزديکي حرم حضرت معصومه (س) و در فاصله کوتاهي از ايستگاه راه‌آهن واقع شده است.

هتل المپيک قم

هتل المپيک مفتخر است با پذيرايي ايراني در سطح بين المللي ميهمانان عالي رتبه سياسي و تجاري را به خود جلب مي نمايد. اتاقها که در 4 طبقه فوقاني هتل واقع شده اند مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي، امکان ارتباط پرسرعت به شبکه جهاني اينترنت، کانالهاي ماهواره اي و ويدئوي مرکزي مي باشند.
هتل المپيک قم داراي 5 رستوران و تالار پذيرايي مجلل مي باشد

هتل استقلال قم


هتل استقلال قم مجموعه اي اقامتي، پذيرايي، تجاري و تفريحي است و داراي اتاق‌هاي اقامتي متنوع شامل آپارتمان رويال، سوئيت، اتاقهاي دابل و سينگل، واحدهاي تجاري ، سالن همايش و سمينار ، بيزينس سنتر ، تالار پذيرايي ، کافي‌نت ، کافي‌شاپ و رستوران مي باشد. اتاقهاي هتل داراي بهترين و مجلل ترين وسايل،صندوق امانات، شبکه هاي خبري ماهواره اي، سيستم اعلام حريق، تلفن بين الملل و ... مي باشد.

هتل مهسان قم

هتل مهسان قم در فاصله اي نزديک به حرم مطهر حضرت معصومه در مرکز شهر قدس قم داراي 20واحد با تخت سينگل و 20 واحد دبل و تعداد 11 باب سوئيت به بهره برداري رسيده است.
امکانات متنوع از قبيل نمازخانه، خشک شويي، سيستم تهويه مطبوع، پارکينگ، اينترنت به صورت رايگان و رستوران هتل مهسان قم با سرو انواع غذاهاي محلي و فرنگي به صورت بوفه و همچنين کافي شاپ با امکان سرو انواع کيک ها و نوشيدني ها آماده پذيرايي از ميهمانان گرامي مي باشد.