بهترین هتل های شیراز

هتل چمران شيراز

هتل 5 ستاره لوکس چمران از مرتفع ترين و بهترين ساختمان‌هاي پايتخت فرهنگي و تاريخي ايران بوده که در بهترين نقطه ي آب و هوايي مشرف به قصرالدشت با چشم اندازي بي نظير از شهر و باغ هاي اطراف آن واقع شده است. هتل توريستي چمران در فروردين ماه سال 1389 افتتاح گرديد و با بهره گيري از دانش و تجربه متخصصين صنعت هتلداري و معماري و با رعايت معيارهاي کيفيتي بين المللي، خاطره اي زيبا از اقامت در محيطي آرام و دل انگيز را براي مهمانان رقم مي زند.

هتل پارس شيراز


هتل پنج ستاره پارس يکي از لوکس ترين هتل هاي جنوب کشور در قلب شهر شيراز، پايتخت کوروش کبير قرار گرفته است. اين هتل در سال 1381 در خيابان کريمخان زند بهره برداري شده است. هتل دسترسي آساني به فرودگاه بين المللي، تخت جمشيد، آرامگاه سعدي، مجموعه کريمخان و مقبره حافظ دارد. اين هتل داراي دو برج 13 طبقه با 188 باب اتاق مدرن، 27 سوئيت مجلل و 2 دستگاه آپارتمان به همراه تمامي امکانات و سرويس هاي رفاهي مي باشد. خدمات هتل شامل مجموعه ورزشي شامل استخر، سونا خشک و بخار، جکوزي، سالن بدنسازي و سالن ماساژ، رستوران لوتوس با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي در محيطي دلنشين با منظره اي بينظير از شهر شيراز در طبقه 13 هتل، رستوران گل سرخ با سرو غذاهاي متنوع سنتي و فرنگي همراه با اجراي موسيقي زنده و محيطي ديدني، رستوران آفريقايي آکاسيا اولين رستوران آفريقايي در ايران با دکوراسيون خاص و منحصربفرد با سرو غذاهاي کاملا استثنايي و متفاوت همراه با موسيقي زنده، کافي شاپ پامچال 24 ساعته، ترياي آبشار 24 ساعته، دو سالن مرواريد و زمرد براي انواع همايش ها، سمينارها، کنفرانس ها و مجالس، سالن برليان براي برگزاري جلسات مختلف و ميهماني هاي خصوصي، فروشگاه در لابي هتل و پرسنل کارآزموده و مجرب مي باشد. هتل پارس شيراز با ارائه خدماتي شايسته و بينظير همواره ميهمانان خود را با لبخند رضايت بدرقه مي کند.

 هتل اليزه شيراز


هتل چهار ستاره ممتاز اليزه از سال 1393 در منطقه معالي آباد در خياباني کاملا مسکوني به دور از شلوغي شهر با آرامشي وصف نشدني در شمال غربي شهر شيراز واقع شده است. ميهمانان اين هتل دسترسي آساني به مرکز شهر و بافت قديمي شهر شيراز خواهند داشت. تمامي واحدهاي اقامتي هتل اليزه براساس استانداردهاي جهاني طراحي و اجرا شده و تنها دليلي که اين هتل نتوانسته درجه پنج ستاره را به خود اختصاص دهد ابعاد ساختمان آن مي باشد. از نکات برجسته اين هتل مي توان به خدمات ماساژ، سالن همايش و سمينار، رستوران جاسمين، مجموعه ورزشي شامل استخر سرپوشيده، سونا و جکوزي، نزديکي به مترو، فاصله 35 دقيقه اي تا فرودگاه، دسترسي به مراکز درماني، تجاري و مسکوني، اينترنت رايگان، روم سرويس 24 ساعته و پرسنل آموزش ديده اشاره کرد. رستوران هاي مارلين، لابي لانژ و کافه رژ پذيراي ميهمانان گرامي مي باشند.

هتل آريوبرزن شيراز

هتل آريوبرزن از بهترين هتل هاي 4 ستاره شيراز است. قرارگيري هتل در مرکز شهر به اين اقامتگاه موقعيت مکاني مناسبي بخشيده است. به گونه اي که از اينجا بهترين دسترسي را به اماکن گردشگري مانند آرامگاه آرامگاه شاهچراغ، حافظيه و باغ ارم خواهيد داشت. از ويژگي هاي هتل رستوراني  با غذاهاي متنوع ايراني و فرنگي است که با پخش موسيقي زنده لحظاتي فراموش نشدني را به شما هديه مي کند.

هتل بزرگ شيراز

بدون شک يکي از لوکس ترين هتل هاي شيراز و شايد هم ايران هم اکنون آماده بهره برداري شده و با فراهم کردن امکانات رفاهي بسيار مناسب، در کنار دروازه قرآن شهر شيراز، آماده پذيرايي از ميهمانان است. نماي کشتي مانند اين هتل از فاصله دور جلب توجه مي کند و با توجه به واقع شدن اين هتل در دروازه ورودي شمال شيراز (دروازه قرآن) يکي از اولين ساختمان هايي است که در بدو ورود مسافران به شيراز، در مقابل چشمان آنان ظاهر مي شود.
اتاق هاي بسيار شيک و تخت هاي استاندارد هتل شيراز، راهروي زيبا با هارموني بينظيري از نور و رنگ، استخر و مجموعه آبي تماشايي با ديد کامل شهر شيراز از فراز تپه هاي مجاور دروازه قرآن، رستوران گردان و سالن هاي استاندارد و مدرن و البته کادري حرفه اي، همگي نويد بخش اقامتي خواهد بود که شايد بتوانيد مشابه آنرا در هتل هاي اروپايي تجربه کنيد.

هتل ارگ شيراز

اگر مي خواهيد در شيراز ضمن داشتن اقامتي آرام با قيمت مناسب، در نزديکي اماکن مهم و پربازديد شهر باشيد هتل سه ستاره ارگ گزينه مناسبي براي شماست. اين هتل موقعيت مکاني بسيار مناسبي دارد. از هتل ارگ مي توانيد به آساني و با صرف زمان کمي به مجموعه ارگ کريمخاني برسيد و از بازديد جاذبه هاي حافظيه ، سعديه و باغ ارم لذت ببريد.
هتل ارگ شيراز در فاصله اي بسيار اندک از مجموعه‌ي ارگ کريمخاني، حافظ، سعدي و باغ ارم قرار دارد و اتاق هاي آن از لحاظ قيمتي مناسب هستند.

هتل زنديه شيراز

هتل 5 ستاره زنديه از نوسازترين هتل‌هاي شيراز است. در اين هتل در قلب شيراز جايي که بوي مجموعه زنديه به مشام مي‌رسد. در نزديکي موزه پارس اقامت مي‌کنيد و به کليه مراکز اداري و تاريخي دسترسي خوبي داريد.
در هتل زنديه مي‌توان معناي واقعي يک اقامتگاه سنتي با معماري اصيل ايراني را درک کرد. اين اقامتگاه با معماري منحصر به فرد و فضاهاي بسيار تميزي که دارد شما را در انتخاب دوباره خود مصمم‌تر مي‌کند.
امکانات هتل زنديه شيراز اندازه يک شهر کوچک است. رستوران‌هاي اين هتل هر ذائقه‌اي را سيراب مي‌کند. اگر مي‌خواهيد غذايتان را در فضاي باز نوش جان کنيد به رستوران حياط باغ برويد. تماشاي نور پردازي‌ها و آب‌نماهاي زيبا در هوايي دل‌انگيز غذا را برايتان خوش طعم تر مي‌کند.

هتل ساسان شيراز

هتل 2 ستاره ساسان واقع در مرکز شهر ، يکي از بهترين هتل هاي شيراز بوده و محيطي دلنشين و آرام را براي اقامت ارائه مي دهد.هتل ساسان داراي بهترين موقعيت نسبت به بانکها ، مراکز تجاري و آثار تاريخي مي باشد و فاصله بسيار کمي تا فرودگاه دارد.هتل با امکانات مناسب پذيراي گرم ميهمانان گرامي مي باشد.

اقامتگاه سنتي گلشن شيراز

اقامتگاه سنتي گلشن شيراز با قدمتي حدود 200 سال از خانه هاي قديمي در شيراز است که در سال 1387 براي پذيرايي از دوستداران اين خانه هاي تاريخي، مرمت و بازسازي شد. اين اقامتگاه شامل يک حياط اصلي است که 8 باب اتاق در طبقات همکف و اول در محوطه واقع شده اند. افراد سالمند و خانواده هايي که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمايند، اتاق ها شامل اتاق هاي يک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته در هتل سنتي گلشن شيراز در طبقات همکف و اول واقع شده اند که در بخش ورود به اين اتاق ها تعدادي پله وجود دارد. از لحاظ موقعيت مکاني نيز اقامتگاه بوم گردي گلشن در خيابان لطفعلي خان واقع شده و در فاصله 1.5 کيلومتري تا آرامگاه شاهچراغ واقع شده است.

هتل سنتي نيايش شيراز

هتل نيايش که در بافت تاريخي فرهنگي شيراز ، شهر ادب و فرهنگي و تاريخي واقع شده، از قدمتي طولاني بهره مند است. اين هتل از معماري زيباي خانه هاي سنّتي شيرازي برخوردار است و در آن مجموعه اي از گلها و گياهان و درختان بزرگ و پنجره هاي بزرگ با شيشه هاي رنگي و آبنماي مصفّائي با فوّاره و ماهيان قرمز در حياطي بسيار زيبا قرار دارد.