هتل هاي قشم

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم در سال 1397 به بهره برداري رسيد و فعاليت خود را در جنوب کشور آغاز کرد. ساختمان اين هتل در 4 طبقه بنا شده و براي پذيرايي و اقامت مهمانان گرامي داراي 58 باب اتاق و سوئيت با امکانات کامل اقامتي مي باشد. مراکز خريد و بازار هاي قشم از جمله مکان‌هايي است که طرفداران و گردشگران زيادي را به سوي خود جذب مي کند. دسترسي آسان به سي تي سنتر 1 و سي تي سنتر 2 از ويژگي هاي اقامت در هتل آتامان به شمار مي رود.

هتل خليج فارس قشم

هتل خليج فارس قشم واقع در ميدان علم و صنعت در سال 1390 افتتاح و جهت بهبود و ارتقا سطح کيفي خدمات در سال 1395 مورد بازسازي قرار گرفت. هتل خليج فارس يکي از بهترين هتل هاي 3 ستاره جزيره مي‌باشد که با چشم اندازي منحصر به فرد از ساحل زيباي بندر عباس و فاصله چند قدمي تا ساحل مي‌توانيد اقامتي آرام و دلنشين را تجربه نماييد. اين مجموعه داراي 123 باب اتاق و سوئيت اقامتي با امکانات رفاهي مناسب مي‌باشد. هتل خليج فارس با پرسنلي مجرب با افتخار آماده پذيرايي و خدمت رساني به شما عزيزان مي‌باشد.

هتل بوتيک فولتون قشم

هتل بوتيک فولتون قشم واقع در بلوار خليج فارس در سال 1394 فعاليت خود را آغاز نمود. هتل متشکل از سه ساختمان مي‌باشد که يکي از ساختمان ها مربوط به سوئيت‌ها و اتاق‌ها، ديگري شامل آپارتمان ها و يک ساختمان متعلق به ويلاها بوده و کاملا مجزا از دو ساختمان ديگر مي‌باشد. نزديکي هتل فولتون به ساحل دريا از مزيت هاي شاخص اين هتل محسوب مي‌شود. هتل بوتيک فولتون با محيطي آرام و دلنشين اقامتي خاطره انگيز را براي ميهمانان و گردشگران عزيز آرزومند است.

هتل سينگو قشم

هتل سينگو قشم در سال 1393 به بهره برداري رسيد. ساختمان اين هتل داراي يک طبقه و مشتمل بر 50 باب اتاق و سوئيت مي باشد. از نکات بارز هتل سينگو، قرار گرفتن در قلب مراکز تجاري و خريد درگهان است که سبب دسترسي آسان به اين مراکز شده است. همچنين هتل سه ستاره سينگو قشم در فاصله 20 کيلومتري از قشم و در موقعيت خوبي نسبت به ساحل دريا قرار دارد که همين امر نماي زيباي دريا را در برخي از اين اتاق ها خلق کرده است.

هتل ارم قشم

هتل چهار ستاره ارم قشم اوايل سال 1395 در زميني به وسعت 10000 متر مربع به بهره برداري رسيد و در مدتي کوتاه توانست به عنوان يکي از بهترين هتل هاي جزيره قشم خود را معرفي کند. ساختمان هتل با زيربنايي بيش از 8000 متر مربع داراي چهار طبقه فوقاني و يک طبقه منفي است و در مجموع با 76 باب اقامتي ميزبان ميهمانان مي باشد.
خدمات و امکانات رفاهي مطلوب هتل اقامتي خاطره انگيز را براي ميهمانان فراهم مي کنند. بعضي از اين امکانات رفاهي عبارتست از تلويزيون، تلفن، يخچال، چشم انداز دريا (برخي از واحدهاي اقامتي)، سرويس بهداشتي فرنگي (بعضي از واحدهاي هتل)، اينترنت بي سيم در لابي، تهويه مطبوع، سيستم اعلام حريق، آسانسور، تاکسي سرويس، خشکشويي، دستگاه خودپرداز، کانتر گردشگري، کافي شاپ، رستوران و پارکينگ.
علاوه بر اين مديران هتل براي فراهم شدن رفاه هر چه بيشتر مسافران، پروژه هاي احداث امکاناتي از جمله سالن کنفرانس، سالن همايش، سالن بدنسازي، اتاق بازي کودک، فضاي سبز، مسير پياده روي، استخر و سفره خانه سنتي را آغاز کرده اند.

هتل مارينا 1 قشم

 
هتل مارينا 1 از بهترين مراکز اقامتي جزيره قشم است. هتلي نوساز که در سال 1392 به بهره برداري رسيده است. اين اقامتگاه با قرار گيري در نزديکي مراکز خريد از بهترين گزينه ها براي کساني است که اهل خريد هستند. از جمله امکانات هتل مارينا 1 رستوراني زيبا است که در آن مي توانيد در فضايي آرام و دل پذير انواع غذاهاي خوشمزه را نوش جان کنيد. هم چنين در حياط هتل آبشاري زيبا تعبيه شده است که مسافران را به فضايي آرام بخش همراه با صداي آب دعوت مي کند.

هتل کيميا 4 قشم

در ميدان جهاد (خيابان برگ سبز) قشم اقامتگاهي نوساز قرار گرفته است که آخرين هتل از گروه هتل هاي کيميا بوده و داراي موقعيتي عالي مي باشد. هتل کيميا 4 در فاصله کمي از بازارهاي مهم جزيره قرار دارد و با تجهيزات و امکاناتي مدرن آماده پذيرايي از مسافران است. اين هتل مناسب کساني مي باشد که به دنبال اقامتگاهي با هزينه مناسب و امکاناتي کامل و شيک هستند و نيز مي خواهند به مرکز شهر و بازارها دسترسي آساني داشته باشند.

هتل الوند قشم

هتل سه ستاره تاپ الوند با موقعيت عالي درجزيره عجايب هفت گانه قشم در نزديکي مراکز تاريخي، سياحتي و تجاري قرار گرفته که در روز پنجم مهرماه سال 1393  مورد بهره برداري قرار گرفته است.  بام اين هتل داراي چشم انداز زيبا و ديد بسيار عالي از ميدان سعدي(برگ سبز) به دريا و شهر مي باشد. موقعيت مکاني خاص اين هتل در مرکز شهر، موجب گرديده تا ميهمانان بتوانند به راحتي با چند دقيقه پياده روي به دريا، مرکز خريد، زيارت سيد مظفر، واسکله مسافربري و ساير آثارتاريخي جزيره دسترسي يابند و از فضاهاي منحصر به فرد لذت ببرند. نزديکي اين هتل به مراکز خريد و ديدني شهر، دسترسي آسان در مدت کوتاه تا فرودگاه بين المللي قشم و نيز خدمات شايسته اين هتل با مالکيت و مديريت جديد موجب گرديده است که هتل الوند به عنوان انتخاب برتر گردشگران اين شهر کهن جهت اقامتي خاطره انگيز مطرح باشد.

هتل نخل زرين قشم

هتل نخل زرين يکي از هتل هاي سه ستاره جزيره زيباي قشم مي باشد که با ارائه خدماتي مناسب و اتاق هايي خوب و تميز و با قيمت مناسب مي تواند پذيراي شما مهمانان عزيز براي رزرو هتل در قشم باشد.
اتاق هاي اين هتل سه ستاره ي زيبا همگي روشن ، بزرگ ، بسيار تميز و با دکوري بسيار شيک است. همگي اين اتاق ها که شامل اتاق هاي دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستي هر روز و گاهي روزي دو بار نظافت مي شوند.
همه ي اتاق هاي اين هتل زيبا داراي امکاناتي همچون آشپزخانه ، ميني بار ، تلويزيون LED ، چاي ساز ، سرويس فرنگي ، سرويس ايراني ، وان ، صبحانه ، ماهواره ،  سيستم تهويه مطبوع ، اينترنت ، قفل درب کارتي و … مي باشند. اين امکانات همگي مطابق با استاندارد هاي بين المللي هتل داري است.
از ويژگي هاي هتل سه ستاره نخل زرين قشم دسترسي آسان به مجتمع تجاري سيتي سنتر و بازار بين المللي قشم مي باشد و همچنين از ديگر ويژگي هاي اين هتل اين است که شما مي‌توانيد به نسبت هزينه‌اي که صرف مي‌کنيد، اقامت رضايت‌ بخش و خوبي را در هتل نخل زرين تجربه کنيد.

هتل بهشت قشم

هتل بهشت در بهترين موقعيت شهر قرار گرفته امتياز ويژه ان نزديکي به بازارهاي بزرگ مي باشد، امکانات مناسب و اتاق هاي تميز و همچنين با پارکينگ اختصاصي يکي از بهترين هتل هاي جزيره محسوب مي شود و رستوران هتل بسيار عالي و از بهترين رستورانهاي قشم به شمار مي رود.