بهترین هتل های کیش

کيش جزيره اي با هتل هاي فراوان است. اگر قصد سفر به کيش و خريد تور کيش را داريد، بهتر است قبل از خريد تور و رزرو هتل در کيش اين مطلب را بخوانيد. در اين مطلب نظرات مسافران درباره بهترين هتل هاي کيش را مي خوانيم. بهترين هتل کيش از نظر مسافران متفاوت است! بعضي از افراد مي گويند که هتل داريوش خوب است ولي بعضي از مسافران مي گويند که بهترين هتل کيش، شايگان است!

هتل ترنج

بسياري از ما عکس‌هايي از هتل‌هاي روي آب مالديو و کارائيب را ديده‌ايم، شايد امکان سفر به اين سواحل برايمان محيا نباشد، اما هتل ترنج کيش از سال 94 امکان تجربه‌اي مشابه را در جزيره کيش برايمان فراهم کرده است. هتل ترنج يکي از لوکس‌ترين هتل‌هاي کيش است و با معماري متفاوت و خدمات خيلي خوبش توانسته نظر مسافران جزيره کيش را به خودش جلب کند. هتل ترنج در دو فاز ساخته شده، فاز اول سوئيت‌هايي روي آب است و مهمانان مي‌توانند اقامت روي دريا را تجربه کنند. اينکه بتوانيد از آکواريوم‌هاي کف اتاقتان دريا را ببينيد هيجان‌انگيز خواهد بود. فاز دوم اين هتل، ساختماني 4 طبقه و ساحلي‌ است که هنوز ساخت آن به اتمام نرسيده است. هتل ترنج کيش تفريحاتي متنوعي را براي مهمانانش فراهم کرده است. با اقامت در اين هتل مي‌توانيد از سالن بازي‌هاي ساحلي و زمين دوچرخه‌سواري هتل استفاده‌ کنيد. همچنين رستوران‌ها و کافه‌ها و لمکده‌ سنتي هتل به بهترين شکل از شما پذيرايي مي‌کند. اقامت در هتل ترنج کيش تجربه‌اي لوکس و منحصر به فرد است.

هتل شايان کيش

هتل نام آشناي پنج ستاره پارس شايان يکي از قديمي ترين هتل هاي کيش مي باشد که در سال 1351 افتتاح شده و از بزرگترين و مجلل ترين هتل هاي جنوب کشور به شمار مي رود که در بهترين منطقه جزيره و نزديک به ساحل درخشان خليج هميشه فارس و بسياري از جاذبه هاي گردشگري و فرودگاه واقع شده است. اين هتل از سال 1388 به مجموعه هتل هاي پارس پيوست. هتل شايان با 4 طبقه داراي 195 باب واحد اقامتي با نمايي بينظير و تمامي امکانات رفاهي و اقامتي مي باشد. بزرگترين اسکله تفريحي جزيره نيز روبروي هتل شايان قرار دارد. از جمله امکانات محيطي و رفاهي اين هتل پنج ستاره مي توان به رستوران ها و سالن هاي مجلل نظير رستوران فرانسوي، رستوران شمبلير، رستوران سنتي باغ بهشت، کافي شاپ، فست فود، فضاي سبز زيباي هتل، استخر روباز، سالن بيليارد، چايخانه سنتي، فروشگاه هاي متنوع و کادر مجرب و تحصيلکرده اشاره کرد.

هتل ميراژ کيش

 هتل ميراژ کيش در سال 1397 به بهره برداري رسيد. اين هتل داراي هشت طبقه و 177 واحد اقامتي است که برخي واحدها در طبقات اول تا هشتم ساختمان هتل و برخي ديگر در محوطه قرار گرفته اند. از لحاظ موقعيت مکاني، هتل ميراژ در بلوار دريا و در فاصله 800 متري از ساحل درياي نيلگون خليج فارس و اسکله بزرگ تفريحي واقع است و مهمانان گرامي دسترسي آساني به مراکز خريد مريم و ونوس خواهند داشت. همچنين فاصله 850 متري هتل پنج ستاره ميراژ کيش تا پرديس بين الملل دانشگاه صنعتي شريف، مزيت ديگر اين هتل مي باشد.

هتل داريوش

    هتل داريوش، يکي از پر آوازه‌ترين هتل‌هاي کيش، هتلي 5 ستاره و لوکس در اين شهر است. اين هتل 190 اتاق با امکاناتي چون لابي، رستوران، کافي شاپ، واي‌فاي، استخر، سونا، جکوزي و ورزش‌هاي آبي دارد. هتل کيش به تنهايي يکي از ديدني‌هاي کيش است، زيرا اين هتل با الهام از تخت جمشيد ساخته شده است. معمولا گردشگران و مسافران اين شهر، بازديد از هتل داريوش را در برنامه خود قرار مي‌دهند. علاوه بر امکانات بي‌نظير اين هتل، اولين آکواريوم آب شور خاورميانه در هتل داريوش قرار دارد. هتل داريوش تا بازار پرديس 2، حدود 800 متر (11 دقيقه پياده)، تا بازار پرديس 1 حدود 500 متر (6 دقيقه پياده)، تا باغ پرندگان و پارک دلفين‌ها حدود 5 کيلومتر (11 دقيقه با ماشين) و تا کشتي يوناني حدود 16 کيلومتر (25 دقيقه با ماشين) است.

هتل مارينا پارک کيش

هتل 5 ستاره لوکس مارينا پارک در جزيره زيباي کيش و در کنار برج هاي دوقلو قرار دارد. اين هتل بزرگترين فضاي سبز را در جزيره به خود اختصاص داده است. شما مي توانيد از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضاي دلنشين هتل قدم بزنيد، از درياچه هاي پارک هتل لذت ببريد و تا دريا قدم بزنيد و به ماريناي هتل برسيد. همانجايي که اسکله تفريحي اختصاصي هتل قرار دارد. شايد هم بخواهيد دور تا دور هتل را دوچرخه سواري کنيد که امکان آن نيز براي شما مهياست! استخر، سونا، جکوزي و سالن بدنسازي هتل از ديگر امکانات هتل مارينا پارک کيش است که مي تواند به آرامش و رفع خستگي شما کمک نمايد. ماساژورهاي تايلندي هم در هتل مستقر هستند تا در صورت تمايل شما، از بين مدل هاي مختلف ماساژ تايلندي، لحظات آرامش بخشي را براي شما فراهم کنند. اگر اهل غواصي يا جت اسکي يا ورزش هاي دريايي باشيد، کافيست چند قدم پياده روي کنيد و از اين امکانات بهره مند شويد! اتومبيل هاي روز دنيا از ديگر امکانات هتل مارينا پارک در بخش رنت کار است که مي توانيد با اجاره يکي از اين اتومبيل ها، در جاده هاي زيباي اطراف جزيره کيش رانندگي کنيد ... در هر صورت ما به شما سفر به مارينا پارک هتل را پيشنهاد مي کنيم.

هتل تعطيلات کيش

هتل تعطيلات کيش يکي از هتل هاي 3 ستاره کيش مي باشد که داراي 70 واحد شامل آپارتمان و سوئيت‌هاي کانکت و رويال با ظرفيت 225 تخت مي‌باشد. هتل تعطيلات کيش در سال 87 تاسيس شده است و کليه سوئيت‌هاي آن مجهز به تلويزيون رنگي، اينترنت wi fi، سيستم سرمايش و تهويه مطبوع، يخچال و ميني‌ بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرويس‌هاي ايراني و فرنگي و تلفن با امکان کنفرانس داخلي مي باشد و داراي امکاناتي نظير يخچال، تلويزيون، رستوران، کانتر گردشگري، پارکينگ، سالن کنفرانس، نمازخانه، لابي، کافي شاپ، استقبال فرودگاهي است. رستوران هتل تعطيلات کيش در طبقه همکف واقع شده و ظرفيت 80 نفر مهمان را دارد. کافي شاپي هتل تعطيلات کيش نيز در محوطه زيبا و باز قرار دارد و ظرفيت 40 نفر مهمان را دارا مي باشد.

هتل آرامش کيش

هتل آرامش کيش يکي از هتل هاي 3 ستاره کيش است که بيش از 65 اتاق دارد و يکي از پرطرفدارترين هتل هاي کيش محسوب مي گردد. هتل آرامش کيش که در سال 90 مورد بهره برداري قرار گرفت، در بازار ساحلي کيش و روبروي بازار زيتون واقع گرديده است. هتل آرامش کيش داراي دسترسي مناسب به دريا، اسکله تفريحي و مراکز خريد کيش مي باشد.

گراند هتل کيش

براي اينکه از گراند هتل به ساحل برسيد کافي‌ست حدود 10 دقيقه پياده‌روي کنيد. همچنين از اين هتل براي رفتن به بيشتر جاذبه‌هاي ديدني کيش، از پارک دلفين‌ها گرفته تا شهرزيرزميني کاريز، با ماشين حدود 10 دقيقه زمان نياز داريد. رستوران کوه‌نور که يکي از معروف‌ترين و متفاوت‌ترين رستوران‌هاي کيش است هم فاصله چنداني با گراند هتل ندارد و با 3 دقيقه رانندگي به اين رستوران خواهيد رسيد. درباره محيط داخلي هتل بايد بگوييم که از هتل انتظار فضايي خيلي شيک و مدرن نداشته باشيد، ساختمان هتل به نسبت قديمي است، اما بازسازي شده. گراند هتل پرسنل خوش‌برخوردي دارد که اقامت خوبي را برايتان فراهم مي‌کنند.