هتل های شهر یزد

هتل صفائيه يزد

هتل صفائيه يزد داراي سه بخش و ساختمان مجزا از هم مي باشد. قديمي ترين بخش، هتل قديم نام دارد که به دليل قرار گيري در باغي بزرگ، به آن هتل باغ مي گويند. هتل باغ در سال 1335 ساخته شد و آخرين بازسازي آن در فروردين ماه سال 1392 بوده است. اين بخش داراي 46 ويلا با پارکينگ اختصاصي مي باشد. در سال 1378 ، ساختمان ديگر هتل صفاييه با نام هتل فاز ساخته شد که با فاصله از هتل باغ قرار دارد و متشکل از دو ساختمان فاز 1 و فاز 2 مي باشد. هر فاز داراي 2 طبقه و 22 واحد اقامتي مي باشد. اين مجموعه حياطي دايره اي شکل دارد که اتاق ها اين حياط را احاطه کرده اند. جديدترين بخش، هتل جديد نام دارد که در قسمت ورودي ساختمان، در سال 1386 بنا شده است. هتل جديد داراي 3 طبقه و مجموعا 105 باب اتاق و سوئيت است. پذيرش و قسمت هاي اداري در هتل جديد قرار دارند. هتل فاز بين ساختمان هاي هتل جديد و هتل باغ و با فاصله کمي از يکديگر قرار دارند. هتل پنج ستاره صفائيه يزد تلفيقي از معماري سنتي و مدرن مي باشد و با ارائه خدمات با کيفيت، رضايت خاطر مهمانان گرامي را به همراه داشته است. هتل صفائيه جزء گروه هتل هاي پارسيان مي باشد و با نام هتل پارسيان صفائيه يزد نيز شناخته شده است.

هتل باغ مشير الممالک يزد


هتل باغ مشير الممالک يزد اولين هتل باغ ايراني است که قدمت آن به دوره قاجاريه باز مي گردد. اين هتل در باغي به وسعت 13000 متر مربع قرار دارد که با دارا بودن جوي آب روان، حوض ها و فواره ها، فضايي دلنشين و سرشار از زيبائي را به مهمانان هديه مي دهد. هتل باغ مشير مجموعا با 92 باب اتاق و سوئيت، پذيراي مهمانان گرامي مي باشد. قرار گيري هتل در منطقه خارج از ترافيک و شلوغي شهر يزد، اقامتي همراه با آرامش را براي مهمانان عزيز به دنبال خواهد داشت. هتل چهار ستاره باغ مشير الممالک در فهرست آثار ملي ايران به ثبت رسيده است و از جاذبه هاي توريستي شهر يزد به شمار مي آيد. اين هتل زير مجموعه گروه هتل هاي آريا نيز مي باشد و با ارائه خدمات مناسب همراه با پرسنل مهمان نواز، ميزبان هميشگي مهمانان گرامي خواهند بود.

هتل سنتي فهادان يزد

هتل موزه‌ي فهادان، يک هتل سنتي چهار ستاره است؛ که در بافت تاريخي محله‌ي فهادان يزد قرار گرفته؛ فهادان محل سکونت افراد سرشناس، اشراف و اعيان دوره‌ي قاجاريه بوده به اين دليل خانه هاي بسيار زيباي تاريخي و مجللي به سبک قديم در اين محله قرار دارد که هتل زيباي فهادان يکي از اين خانه هاي اصيل و زيباست. اين هتل در خانه اي تاريخي، معروف به خانه‌ي تهراني ها احداث گرديده و به عنوان اولين هتل موزه‌ي ايران مطرح است؛ وجود آثار تاريخي و قديمي جذابيت هاي بصري خاصي با رايحه‌ي تاريخ براي گردشگران ايجاد نموده است.
ساختمان آن از سه حياط اصلي، نارنجستان، عمارت کلاه فرنگي و سه بادگير زيبا تشکيل شده؛ و داراي حوض آبي، حياط سنتي و اتاق هايي با شيشه هايي رنگين مي باشد

هتل داد يزد

هتل داد يزد، يک هتل سنتي چهار ستاره است؛ که ضمن حفظ معماري اصيل خود پيوندي ديرينه با تاريخ دارد. با حضور در اين مکان ضمن استفاده از امکانات ويژه از بافت قديمي و اصيل آن لذت خواهيد برد.
مرکزيت هتل و نزديکي به مراکز گردشگري از جمله آب انبار شش بادگيري، ميدان مارکار، ميدان امير چخماق، موزه‌ي آب و ... دسترسي آسان به اين آثار را براي گردشگران فراهم مي کند.
اتاق ها داراي امکانات ويژه مي باشد و معماري سنتي از مشخصه هاي اصلي آنهاست؛ همچنين رستوران با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي ميزبان مسافران گرامي مي باشد و رضايت خاطر آنها را فراهم مي کند. رستوران و کافي شاپ روباز در پشت بام نيز بي گمان چشم انداز زيبايي را از يزد اين شهر کهن به تصوير مي کشد.

هتل سنتي مهر يزد

سفر به يزد، اولين شهر خشتي جهان، مي تواند يکي از ماندگارترين لحظات را دراذهان هر گردشگري باقي بگذارد؛ اين شهر کهن و زيبا همچون نگيني در انگشتر کوير مي درخشد.
براي اقامت در شهر بادگيرها، انتخاب هتل هاي سنتي براي علاقه مندان به سنت و تاريخ غني ايراني گزينه‌ي مناسبي است. 
هتل سنتي مهر يزد (خانه‌ي قديمي زرگر يزدي) سه دوره‌ي تاريخي ارزشمند را از صفويه تا قاجاريه پشت سر گذاشته و تنها دارنده‌ي جايزه‌ي سازمان جهاني يونسکو در ايران است. اين هتل چهار ستاره‌ي زيبا با رعايت اصول معماري و حفظ بافت قديمي خود به طرز زيبايي بازسازي شده است. اتاق هاي داراي نقاشي وآيينه کاري مي باشد همچنين وجود حوض آبي، شيشه هاي رنگين، درب هاي چوبي، تالار، اتاق 3 دري و 5 دري هنر زيباي ايراني را به تصوير مي کشد.

هتل فاضلي يزد

هتل فاضلي يزد در بافت تاريخي شهر يزد در سال 1395 افتتاح شد. اين هتل با معماري سنتي داراي 16 باب اتاق بوده، که در 2 طبقه پيرامون حياط پراکنده شده اند. هتل سه ستاره فاضلي يزد در ميدان ساعت يزد قرار گرفته است، که از مزاياي اقامت در اين هتل مي باشد. هتل سنتي فاضلي يزد در نزديکي مکان هاي گردشگري مانند موزه آب و زندان اسکندر واقع شده است. هتل فاضلي با کادري مهمان نواز سعي دارد اقامتي خوش براي مهمانان گرامي به ارمغان آورد.

هتل سنتي خوان دوحد يزد


هتل سنتي خوان دوحد يکي از زيباترين خانه‌هاي قديمي خشتي گلي در بافت تاريخي شهر يزد در سال 1393 افتتاح گرديده است. اين هتل داراي دو حياط با دو سبک متفاوت صفوي و قاجاريه است که هر کدام نمايانگر معماري اصيل ايراني که يکي متعلق به اواخر دوره صفويه و ديگري اوايل قاجاريه مي‌باشد. هنر خاصي که در آن به کار رفته مانند هشتي ورودي، کلاه فرنگي پشت بام، حوض هشتي کوچک، سه دري، پنج دري، تالار و بادگير، اتاق‌هاي تودرتو با شيشه هاي رنگي شگفتي خاصي را در چشم مخاطبان بر جاي مي‌گذارد. از بهترين مزيت‌هاي اين مجموعه مي‌توان دسترسي آسان به مراکز تاريخي همچون حمام خان، آتشکده، موزه آب، برج ساعت و مسجد جامع يزد اشاره نمود. مديريت و پرسنل اين مجموعه در تلاش اند با ارائه خدمات خوب شما ميهمانان گرامي اقامتي خوش و به ياد ماندني را تجربه نماييد.

هتل ارگ جديد يزد


هتل ارگ جديد يزد در اولين شهر خشتي جهان در سال 1393 افتتاح گرديده است. اين هتل در نزديکي دخمه زرتشتيان که يکي از بناهاي تاريخي مشهور يزد مي‌باشد که به دور از شلوغي شهر در منطقه اي ييلاقي و خوش آب و هوا با چشم اندازي از رشته کوه هاي شيرکوه واقع گرديده است، نماي بيروني هتل از آجر، کاهگل و به صورت حياط مرکزي طراحي شده که معماري داخلي آن مدرن مي‌باشد. چشم‌انداز بعضي از اتاق‌هاي اين هتل به دخمه، کوه و يا جاده مي‌باشد. فاصله اين هتل از مرکز شهر و مراکز خدماتي 10 دقيقه و تا فرودگاه 15 دقيقه مي‌باشد. هتل ارگ جديد يزد در دو طبقه و 150 واحد اقامتي با دارا بودن محيط آرام پذيراي شما ميهمانان گرامي مي‌باشد.