لوکس ترین هتل های تهران

شمال تهران، خوش آب و هواتر از جنوبش است. از شلوغي و ترافيک مرکز شهر و مناطق جنوبي اش نيز در مناطق شمالي خبري نيست. به علاوه بيشتر هتل‌هاي 5 ستاره و باامکانات مکفي نيز در شمال پايتخت قرار گرفته‌اند. همه اين دلايل نيز کافي‌ست که عده‌اي رزرو هتل در شمال تهران را به مناطق پايين‌تر ترجيح دهند، به خصوص که يکي دو روز بيشتر نيز مهمان تهران نباشند. در اين پست به معرفي تعدادي هتل در شمال تهران پرداخته‌ايم.

هتل آزادي تهران

اين هتل پنج ستاره با قدمتي طولاني در عرصه هتلداري مطابق با استانداردهاي بين المللي روز دنيا، بي شک بهترين، محبوبترين و مجلل ترين هتل کشور و تهران مي باشد. هتل پارسيان آزادي به دليل واقع شدن در منطقه اي خوش آب و هوا و چشم اندازي بينظير از شهر تهران از موقعيت ويژه اي برخوردار است و طرفداران بسياري دارد. هتل آزادي يا هايت سابق از سال 1370 تحت نظر گروه هتل هاي پارسيان فعاليت مي کند. هتل داراي 475 باب واحد اقامتي همراه با دکوراسيون و طراحي فوق العاده زيبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه هاي البرز و شهر زيباي تهران مي باشد و فضايي آرامش بخش و دلنشين را براي ميهمان عزيز خود فراهم مي آورد. دسترسي آسان به شريانهاي اصلي و ارتباطي شهر پر ترافيک تهران بزرگترين امتياز اين هتل است که نمي شود آن را ناديده گرفت. از ديگر امکانات اين هتل مي توان به چندين سالن تشريفات مجلل، سرو غذاهاي ايراني و بين المللي متنوع در فضايي دلنواز در رستوران فرنگي ارکيده، رستوران ايتاليايي بيچه، رستوران فضاي باز سرو، صرف صبحانه در سالن صبحانه خوري ياسمن، کافي شاپ نيلو، کافي هاوس آسمان، مراکز تجاري، مجموعه ورزشي با امکاناتي نظير استخر سرپوشيده، سونا خشک و بخار، جکوزي، اسپا، سالن ماساژ، حمام سنتي، کافي شاپ کنار آب با به روزترين تجهيزات بدنسازي، و پرسنلي مجرب، جوان و تحصيلکرده اشاره کرد.

هتل استقلال تهران

هتل پنج ستاره پارسيان استقلال يا رويال هيلتون سابق، بزرگترين و منحصر بفردترين هتل بين المللي ايران در شمال تهران مي باشد. اين هتل داراي دو برج شرقي و غربي است، برج غربي در سال 1341 توسط معتبرترين برند هتلداري جهان يعني هيلتون و برج شرقي در سال 1351 افتتاح شد که برج شرقي در سال 1376 بازسازي شد. در حال حاضر اين هتل زير مجموعه گروه هتل هاي پارسيان مي باشد که 22 هتل را در ايران در اختيار دارد. هتل استقلال داراي 552 باب اتاق و سوئيت مجلل و مجهز به تمامي امکانات رفاهي و ارتباطاتي مدرن با چشم انداز ديدني از شهر تهران مي باشد. برج غربي داراي 261 باب اتاق و سوئيت و برج شرقي داراي 291 باب اتاق و سوئيت مي باشد. از امتيازات اين هتل براي گردشگران مي توان اشراف به جاذبه هاي گردشگري تهران چون مجموعه فرهنگي سعدآباد، کاخ نياوران، مرتفع ترين و طولاني ترين تله کابين دنيا يعني تله کابين توچال، پارک زيباي ملت، رشته کوه هاي شمال شهر، نمايشگاه بين المللي و همجواري با زيباترين خيابان تهران، خيابان وليعصر را نام برد. اين هتل همچنين از نظر مکاني به دليل نزديکي به سالن اجلاس، واقع شدن در کنار يکي از اصلي ترين اتوبان هاي تهران که دسترسي به فرودگاه هاي مهرآباد و امام خميني را بسيار آسان مي کند، در موقعيت ويژه اي قرار دارد.

هتل اسپيناس پالاس تهران

هتل مجلل پنج ستاره اسپيناس پالاس در بهترين نقطه پايتخت، سعادت آباد در سال 1394 فعاليت خود را آغاز کرد. ساختمان هتل با طراحي مدرن معاصر و متاثر از معماري حيرت انگيز گذشته در 21 طبقه بنا و داراي 400 باب اتاق و سوئيت مجهز و استاندارد مي‌باشد. اين مجموعه يکي از بهترين ساختمان‌هاي موجود در تهران است که با فضايي چشم نواز شامل يک لابي باشکوه، فضاهاي عمومي شگرف و ارائه خدماتي لوکس، همه انتظاراتي که از يک هتل پنج ستاره مي رود را به بهترين نحو پاسخ مي‌دهد. هتل اسپيناس پالاس با پرسنلي آموزش ديده و مجرب فرصت ميزباني از شما را غنيمت شمرده و اقامتي متفاوت و بيادماندني را براي ميهمانان گرامي آرزومند است.

هتل پارسيان اوين تهران

اتاق‌ها و سوئيت‌هاي هتل اوين تهران بسيار مجهز، لاکچري و تميز هستند. امکانات يک زندگي لوکس و راحت براي اين اتاق‌ها و سوئيت‌ها در نظر گرفته شده است. تلويزيون، سيستم گرمايي و سرمايي، و مبلمان راحت، از امکاناتي است که در هتل اوين از آنها بهره‌مند خواهيد شد. براي تک نفره‌ها اتاق‌ دوتخته پيش‌بينش شده تا اقامت آسوده‌اي داشته باشند. براي دونفره‌ها هم اتاق‌هايي با 1 تخت دونفره (دبل) يا 2 تخت تک نفره (توئين)، آماده شده است. اما کساني که بخواهند فضايي بيشتر يا امکاناتي لوکس‌تر در اختيار داشته باشند، مي‌توانند سوئيت‌هاي دونفره‌ي هتل را رزرو کنند. ديگر انتخاب در هتل اوين، سوئيت‌هاي رويال است؛ در اين سوئيت‌هاي لوکس و بسيار راحت، علاوه بر تمام امکانات استاندارد، سوناي خصوصي نيز براي ميهمانان وجود دارد تا هر زماني که خواستند، از اين امکان فوق‌العاده، لذت ببرند.  

هتل اسپيناس خليج فارس تهران

هتل اسپيناس خليج فارس تازه‌ساز است، امکانات رفاهي، تفريحي و ورزشي زيادي دارد. رستوران فرانسوي، تايلندي، مديترانه‌اي و رستوراني سنتي دارد که با الهام از معماري يزد و بافت اين شهر ساخته‌شده، کافه‌اش چشم‌اندازي به بلوار پردار و درخت کشاورز دارد و مجموعه بدن‌سازي و ماساژ، استخر و سونا و ديگر امکاناتش موردعلاقه‌ي مهمان‌هاست و رفتار خوب کارکنان يکي ديگر از جذابيت‌هاي هتل است. در کنار همه‌ي اين‌ها، موقعيت جغرافيايي‌اش محبوبيتش را بيشتر کرده. با اقامت در اين هتل که در دل شهر واقع‌شده، زندگي در تهران را تجربه خواهيد کرد، به پارک لاله و موزه‌ي هنرهاي معاصر، موزه‌ي فرش، ميدان وليعصر و مرکزهاي خريدش، خيابان‌هاي کريم‌خان و انقلاب و کتاب‌فروشي‌ها و کافه‌هايشان نزديک خواهيد بود و بدون نياز به ماشين مي‌توانيد پياده و سر صبر ديدني‌هاي پايتخت را ببينيد.

هتل نووتل تهران

هتل نووتل تهران يکي از اولين هتل‌هاي فرودگاهي کشور است که در ضلع جنوبي ترمينال اصلي فرودگاه بين‌المللي امام‌خميني (ره) واقع شده است. اين هتل شامل دو هتل لوکس: ايبيس چهار ستاره و نووتل پنج ستاره است که هر دو از نخستين هتل‌هاي گروه اکور فرانسه هستند. هتل نووتل براي مسافراني که قصد تعويض پرواز دارند و نياز به اقامتي کوتاه در نزديکي فرودگاه دارند بسيار مناسب است. موقعيت مکاني مناسب و به دور از شلوغي شهر از ويژگي‌هاي اين هتل است. اين هتل پنج ستاره نووتل از مجهزترين و لوکس‌ترين هتل‌هاي بين‌المللي تهران است که با همکاري گروه هتلداري آکور فرانسه در نزديکي فرودگاه امام خميني ساخته شده است. فاصله هتل تا فرودگاه امام ده دقيقه و تا نمايشگاه آفتاب سي دقيقه است. اين هتل که اولين هتل فرودگاهي ايران به شمار مي‌رود، براي اقامت کساني که به هر دليلي بين پروازهاي خود نياز به محلي براي استراحت دارند و يا کساني که مايلند بين سفرهاي کاري خود در نزديکي فرودگاه استراحتي داشته باشند، بسيار مناسب است. اتاق‌هاي هتل در سه نوع تک نفره، مهمان و خانوادگي طراحي شده است.

هتل بزرگ ارم تهران

هتل بزرگ ارم در سال 1370 افتتاح و در سال 1394 بازسازي شد. اين هتل در شمال پايتخت در تپه‌هاي عباس آباد نزديک به مجموعه فرهنگي بزرگي چون کتابخانه ملي واقع شده است. هتل بزرگ ارم داراي 72 باب واحد اقامتي با چشم انداز زيبا از شهر تهران مي‌باشد. ويژگي ديگر اين هتل قرار گرفتن در محل تقاطع 3 بزرگراه اصلي شهر تهران، بزرگراه شهيد حقاني، شهيد همت و آيت الله مدرس مي‌باشد. اين موقعيت نقش اساسي در سهولت دسترسي به فرودگاه‌ها، ايستگاه‌هاي مترو و مراکز فرهنگي و اقتصادي را دارد. هتل در محدوده طرح زوج و فرد تهران قرار ندارد.