آشنایی با عجیب ترین و خاص ترین هتل های جهان

هتل‌های شگفت انگیز در تمام دنیا طرفداران خاص خودش را دارد و صنعت هتل‌سازی برای جلب توجه این علاقه مندان هر بار برنامه‌های جذابی را پیاده می‌کند و با ایده‌ها و طرح‌های شگفت انگیز هتل‌های تازه می‌سازد. در این مطلب با هتل هایی دیدنی و خاص و در عین حال عجیب آشنا می شوید که هر کدام به گونه ای مسافران خود را راضی نگه می دارند و تجربه ای فراموش نشدنی را در خاطر آنها حک می کنند.

هتل هابیت در نیوزلند

مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها یکی از مشهورترین فیلم های سینمای جهان شد و طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد که آرزو می کنند بتوانند برای یک شب هم که شده آرامش و راحتی خانه هابیت ها (کوتوله های معروف فیلم) را تجربه کنند. به همین دلیل مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند تصمیم گرفتند دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت ها بسازند و آن ها را تبدیل به هتل کنند. البته اگر قد و قامت بلندی دارید و هم قد گاندولف هستید نگران نباشید تنها تفاوت این خانه ها با خانه های اصلی این است که سقف بلندتری دارند و می توانید به راحتی وارد آن شوید.

اقامتگاه زیردریایی پوزوئیدون، فیجی

اگر به دنبال یک ماجراجویی زیر آبی هستید در این صورت این اقامتگاه را به حضورتان معرفی می‌کنیم. این هتل اخیرا و در سال 2008 در یک جزیره خصوصی در فیجی افتتاح شده است. مجموعه‌ای از 22 اتاق فشرده شده زیر فشار آب که تنها از پنجره ساخته شده و محیطی دنج را برای عاشقان دریا فراهم نموده‌اند. علاوه بر این از دیگر خدمات این اقامتگاه که باعث خودستایی آن شده زیردریایی‌هایی است که به طور خصوصی شما را به یک گردش تفریحی در اطراف تپه‌های مرجانی می‌برند. و همین طور ویلاهای یک طبقه و مجلل که امکانات اقامتی لوکس را برای مهمانان فراهم می‌کند. برای یک هفته اقامت در این هتل سرگرم کننده باید بیش از 35.000 هزار دلار در جیب داشته باشید.

 

هتل‌های کپسولی دن هاگ، هلند

در هلند این امکان برای آن‌دسته از افراد ماجراجو فراهم شده تا نوع دیگری از هتل را تجربه کنند. این کپسول‌ها ایده‌ای خلاقانه دارد شما می‌توانید از آن‌ها روی خشکی استفاده کنید یا همچون قایق روی آب شناور شوید.این هتل‌های کپسولی لزوما تجملاتی و جادار نیستند اما در عین حال می‌توانند اقامت خوش و سرگرم کننده‌ای را برای حدودا 3 مسافر فراهم کنند. بعلاوه این کپسول‌ها دارای مجموعه‌ای متنوع از فیلم و نوشیدنی بوده و امکان تبدیل شدن به محلی مناسب برای یک مهمانی شبانه شاد و پر سروصدا را دارا می‌باشند. اما بهتر است قبل از اقامت در این کپسول‌ها مطمئن شوید که دچار بیماری دریازدگی نخواهید شد چون در این کپسول زیاد به این سو و آن سو پرتاب خواهید شد.

 

هتل آتشفشانی شیلی

هتلی در کشور شیلی وجود دارد که به نظر می رسد در یک رمان فانتزی واقع شده است. مونتانا مجیکا لوجمMontana Magica Lodgem، که به اقامتگاه جادویی کوه نیز شهرت دارد هتلی ساخته شده در طبیعت است که مانند یک آتشفشان به نظر می رسد ، اما به جای گدازه های آتشفشانی همچون یک آبشار آب از آن خارج می شود. اما اگر بخواهید یک آتشفشان واقعی را ببینید ، یک آتشفشان درست در سمت راست هتل وجود دارد که آتشفشان آرنال Arenal نام دارد.

 

هتل مانتا، جزیره پمبا در تانزانیا

هتل مانتا با تمام هتل‌هایی که دیده‌اید، فرق دارد. هتلی در وسط آب احاطه‌شده با ماهی‌های رنگارنگ! این هتل در واقع اتاقکی در وسط آب‌ها است که قسمتی از اتاق در زیر دریا ساخته شده است. تخت خواب اتاق در قسمت زیرین قرار دارد و شما در هنگام استراحت در زیر دریا می‌خوابید! این هتل یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های دنیا است که ساختار جالبی دارد و سالانه هزاران نفر در لیست انتظار رزرو این هتل قرار دارند. این هتل در جزیره زنگبار در تانزانیا قرار دارد.

 

هتل لاپلاند، فنلاند

منزلگاه سردی که مناسب ماجراجویی‌ است البته نگران نباشید شما را کاملا گرم نگاه می‌دارد ، ایگلوهای شیشه‌ای است که در ناحیه لاپلاند در شمال فنلاند ساخته شده‌اند. در ساخت این کلبه‌ها از شیشه‌های حرارتی استفاده شده که امکان مشاهده آسمان را برای ساکنین فراهم می‌نماید. در نتیجه لازم نیست نگران پنجره‌های یخ بسته یا مه گرفته باشید که دید شما را محدود می‌کنند. اگرچه این کلبه‌ها کوچک و مدور هستند ولی محلی امن و راحت را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. همچنین با اقامت در این ایگلوها امکانات دیگری نیز در دسترس شماست از جمله رستوران برفی و سورتمه سواری با گوزن‌های شمالی که خالی از لطف نخواهد بود.

اگر انسان ماجراجویی هستید، بدون شک یک هتل عجیب و غریب برای سکونت شما را تا مدت‌ها سرحال نگه می‌دارد. هتلی که شبیه به هتل‌های معمولی نیست و یک ویژگی خاص آن را از دیگر هتل‌ها جدا کرده است. و در این مقاله سعی کردیم تعدادی از خاص ترین و عجیب ترین هتل های جهان را به شما معرفی کنیم.