هتل کایا لاله پارک تبریز، اقامتی به یاد ماندنی در دیار تاریخ و فرهنگ

 تبریز سومین شهر بزرگ ایران است که آثار باستانی و مراکز تفریحی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده‌است. این شهر در طول تاریخ، دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و آثار باستانی و کهنی همچون مسجد کبود، موزه آذربایجان، ارگ علیشاه و ... گواه بر تاریخ غنی این شهر می‌باشد. اگر برای تفریح یا به قصد تجارت برنامه‌ی سفر به شهر تبریز را دارید، رهی نو پیشنهادی ویژه برای اقامت شما در این شهر دارد. هتل کایا لاله پارک تبریز یکی از بهترین هتل‌های تبریز و در واقع یکی از شعب هتل‌های زنجیره‌ای کایای ترکیه است که چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های سرخاب و نمایی کامل از شهر را به نمایش گذاشته‌است. هتل کایا در ۱۸ طبقه احداث شده و با قرارگرفتن در مسیر بزرگراه‌ها امکان دسترسی سریع به مرکز شهر و مکان‌های مهم گردشگری تبریز را فراهم کرده‌است.

این هتل تازه تاسیس دارای اتاق‌های لوکس و شیک با بهترین امکان و دکوراسیونی زیبا می‌باشد و از معدود هتل‌هایی است که دارای زمین پاتیناژ است. زمین پاتیناژ هتل با ظرفیت چهل نفر و با بهترین تکنولوژی کشور‌های اتریش و ایتالیا بنا شده‌است. از دیگر خدمات رفاهی این هتل می‌توان از دکوراسیون شیک، اینترنت رایگان، پارکینگ، مینی‌بار، سالن بدنسازی کاملاً مجهز، اتاق‌های پیلاتس و یوگا، سالن ماساژ، حمام ترکی و سونای خشک و بخار نام برد که لذت سفر به شهر تبریز را دو چندان می‌کند.

تالار عروسی هتل کایا تبریز یکی از بخش‌های محبوب این هتل است و دارای اتاق آرایش عروس و همراهان می‌باشد. افراد بسیاری جشن‌ها و مراسم عروسی خود را در این مکان برگزار می‌کنند و پرسنل مجرب هتل کایا لاله پارک با برنامه‌ریزی تمامی مراحل مراسم و ارائه انواع منوهای غذا و سلف سرویس، لحظاتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود رقم می‌زنند.

هتل کایا دارای هفت سالن برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های کاری با ظرفیت ۱۳ تا ۷۰۰ نفر است و برای افرادی که برای تجارت به این شهر سفر می‌کنند نیز مناسب است.

کافی شاپ هتل کایا تبریز با ایجاد محیطی دنج و شیک با انواع نوشیدنی‌ و کیک‌های لذیذ پذیرای میهمانان این هتل بوده و رستوران بین‌المللی هتل نیز با برخورداری از پرسنلی حرفه‌ای و سرآشپزهای ماهر انواع غذاهای ایرانی، ترکی و بین‌المللی، سالاد، دسر و انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل این است که با رزرو هتل کایا تبریز، می‌توانید از مرکز خرید آن نیز بهره‌مند شوید. این مرکز خرید در مجاورت هتل واقع شده و بهترین برندهای جهانی همچون پیر کاردین، کامپیونه و دفاکتو در آن شعبه دارند و از این جهت انتخاب مناسبی برای دوستداران خرید می‌باشد و در پایان خرید نیز می‌توانید از فود کورت‌های موجود در این مرکز خرید نیز لذت ببرید. برای برخورداری از خدمات هتل کایا تبریز می‌توانید با مراجعه به میدان شهید فهمیده در پاسداران یا رزرو آنلاین هتل، اقامتی به یاد ماندنی را در شهر زیبای تبریز تجربه کنید.