آشنایی با هتل آزادی تهران

 هتل آزادی یا هایت یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران بوده که از سال ۷۰ به زیر مجموعه گروه هتل‌های پارسیان پیوسته است.  این هتل پنج ستاره در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران واقع شده و چشم‌انداز بی‌نظیر البرز اقامت در آن را دلنشین‌تر کرده است. هتل آزادی زیر نظر کارشناسان سوئیس، ایتالیا و چین با سرمایه‌ای نزدیک به صد میلیار تومان بازسازی شده و با امکاناتی ویژه و در سطح بین‌المللی آماده ارائه خدمات به مسافران است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال امکانات اقامتی در بالاترین سطح هستید، هتل آزادی انتخاب خوبی برای شماست. هتل قدیمی هایت یکی از بزرگترین و بلندترین هتل‌های پنج ستاره در شمال تهران واقع شده است که دارای برترین استانداردهای جهانی می‌باشد و می‌تواند موجب رضایتمندی شما به بهترین شکل شود هتل دارای 28 طبقه و مساحتی نزدیک به 50.000 هزار متر مربع دارد و ساخت سازه این هتل مربوط به دهه 1970 می‌باشد.  
هتل آزادی با قرارگیری در نقطه تلاقی شاهراه‌های اصلی به همه نقاط شهر مانند جاذبه‌ها و مکان‌‌های دیدنی دسترسی دارد. همچنین دارای فاصله اندکی از نمایشگاه بین المللی تهران، سازمان اجلاس سران و مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما می‌باشد. 
آدرس هتل آزادی :
هتل پارسیان آزادی تهران در بزرگراه شهید چمران تقاطع اوین و در نقطه تلاقی شاهراه‌های اصلی شهر و از نظر دسترسی در بهترین شرایط قرار دارد. این هتل دارای 26 طبقه و تعداد 475 باب واحد اقامتی است. از هتل پارسیان آزادی، دسترسی به مجموعه ورزشی انقلاب و جاذبه‌های گردشگری به‌ راحتی امکان‌پذیر است. این هتل در محدوده طرح ترافیک دائمی و زوج و فرد تهران قرار ندارد.

امکانات هتل آزادی 

شامل پارکینگ با ظرفیت بالا، تاکسی سرویس، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، خدمات تور، اتاق سیگار، اتاق عایق صوتی، قنادی، مرکز تجاری، اینترنت، تلویزیون، ماهواره، گشت نیم روزی، رستوران بام، کافی نت، کافی شاپ، استخر رو باز و سر بسته، سونای خشک و بخار، جکوزی، اسپا، حوضچه آب سرد، پینگ پنگ، سالن ورزشی، وسایل بدن‌سازی،که به دلیل استاندارد بودن این کلوپ تیم ملی در زمان اردوهایش در آنجا اقامت می‌کند.که جهت رفاه مهمانان محترم امکاناتی نظیر کلوپ ورزشی در هتل رایگان می‌باشد. آرایشگاه مردانه، خودپرداز، خدمات ویژه معلولین، اینترنت، تلویزیون، ماهواره، شبکه پخش فیلم ، دی وی دی پلیر و سی دی پلیر، لاندری، چای ساز، سرو صبحانه در اتاق، یخچال، فروشگاه، اتاق عقد، صندوق امانات، چهار طبقه مخصوص VIP با لانژ اختصاصی، سالن همایش و سالن چند منظوره با کادری مجرب، توانا و تحصیلکرده آماده پذیرایی از مهمان، مسیر پیاده روی، آبنما، است.
یکی از دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب هتل مرکز تجاری آن است که ارائه دهنده محصولاتی نظیر صنایع دستی و محصولات چرمی، انواع سوغاتی‌ها و کالاهای لوکس می‌باشد. 
 

رستوران و کافه های هتل آزادی تهران

 
 هتل برای انواع سلیقه‌ها دارای رستوران‌های متنوعی می‌باشد و هر کس متناسب با ذائقه‌اش می‌تواند غذای دلخواه خود را نوش جان کند.
1. رستوران ایرانی پارسه در طبقه همکف با فضایی خانوادگی می‌باشد که نمایی بسیار زیبا می‌توانید طعم‌های غذای ایرانی را بچشید.
2. رستوان سرو برای افرادی است که می‌خواهند در فضای باز در کناره فواره‌های آب غذای خود را میل کنند، مناسب است. از رستوران‌های دیگر آن،
3. رستوران ایتالیایی بیچه در لابی است که دارای غذاهای ایتالیایی و نیز دارای فضا و دکوراسیون مرتبط با آن می‌باشد، سر آشپز این رستوران ایتالیایی است و پرسنل آن توانایی صحبت با زبان انگلیسی را دارند تا بتوانند مهمانان خارجی هتل اقامت و رفاه خوبی را در آن تجربه کنند.
4. رستوران ژاپنی کنزو ارائه دهنده غذاهای ژاپنی و شرقی در محیطی جذاب و خاص می‌باشد.
5. کافه ایتالیایی پرسیت واقع در لابی ارائه دهنده برند شیرینی‌های خاص خود می‌باشد که نمونه‌‌اش در شهر نادر است.
6. همچنین در بوفه صبحانه با بوفه‌ای رنگارنگ و صبحانه‌ای مرسوم از کشورهایی که بیشتر در هتل اقامت دارند و در بوفه نهار هتل می‌توانید بر فراز تهران با انواع کباب‌ها، دسر و سالادهای گوناگون روز خوبی داشته باشید و آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.
7. همچنین لابی لانچ نیلو در پشت هتل مکانی دنج است که دارای انواع دم‌نوش‌های گرم و سرد و با انواع کیک و شیرینی از مهمانش پذیرایی می‌کند. 

انواع اتاق ها و سوئیت های هتل آزادی تهران

در این بخش اطلاعاتی کامل در مورد تصاویر بالا در مورد اتاق های هتل آزادی تهران را آورده ایم .اتاق‌های یک تخته هتل آزادی با مساحت 30 متر مربع دارای امکانات مبل، تلویزیون، تختخواب و غیره می‌باشد. اتاق استاندارد آن شامل تخت دو نفره و یا دو تخت یکنفره، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان می‌باشد. این اتاق‌ها برای افرادی که می‌خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند مناسب می‌باشد. اگر به دنبال امکانات لوکس و فضای بیشتری هستید می‌توانید انواع سوئیت‌ها را انتخاب کنید که دارای ظرفیت‌های مختلف هستند. سوئیت جونیور با امکاناتی بیشتر داری تخت، سرویس فرنگی و حمام می‌باشد، سوئیت رویال شامل هال، اتاق خواب، آشپزخانه، دو سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است که نمای شهر تهران وکوهستان البزر را دارد. سوئیت دوبلکس، سوئیتی دو طبقه است که در طبقه پایین آن سالن پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و در طبقه بالای آن اتاق خواب، سالن نشیمن و سرویس بهداشتی همراه با حمام قرار دارد. از دیگر سوئیت‌های آن پرزیدنتال است که در دو طبقه شامل دو اتاق خواب، اتاق کار، سالن پذیرایی، سالن نشیمن، سالن نهارخوری به همراه سه سرویس بهداشتی می‌باشد. از دیگر امکانات هتل، اتاق ویژه توانان‌خواهان یا معلولین است که تمامی فضاها بر اساس استانداردهای ADA امریکا طراحی شده است. 

قوانین رزرو هتل آزادی 

ساعت تحویل دادن: 14
ساعت تحویل گرفتن: 12
اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. قوانین کنسلی هتل متفاوت است و در اردیبهشت ماه کنسلی ندارند. 
پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (برای مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته و دفترچه‌ای امکان‌پذیر است.
هزینه اقامت در هتل آزادی برای کودکان زیر 3 سال رایگان، بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از تخت اضافه نیم‌بها و در صورت استفاده از تخت اضافه نفر اضافه و بالای 8 سال نفر اضافه محاسبه می‌گردد.
جمع بندی نظرات مشترک بین مسافران هتل آزادی
 
1.   از مهم ترین نکاتی که عموم کاربران و مسافران از مزیت های هتل آزادی ذکر کرده اند. محل هتل یا به عبارتی دسترسی این هتل به نمایشگاه، همایش ها، مراکز اداری و حتی مجموعه های تفریحی و طبیعی تهران است که با توجه به جمعیت و ترافیک در سطح شهر تهران از بهترین نکات این هتل بوده است که  براحتی به تمامی اتوبان های اصلی شهر دسترسی دارد.
دسترسی هتل به نحوی است که به نمایشگاه بین‌المللی، فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد، ایستگاه راه‌آهن و مجموعه ورزشی آزادی دسترسی آسانی دارد.
این ویژگی برای کسانی که به قصد انجام کار یا شرکت در همایش و نمایشگاه به تهران سفر میکنند و بهتر است به شهر و نقاط پرترافیک دسترسی داشته باشند مناسب است و برای کسانی که به دنبال نقطه ای دور از جمعیت و هیاهوی تهران باشند مناسب نباشد.
2.   با توجه به زمانبندی های متفاوت سفر به این هتل عموم مسافران الویت را با زمستان و سپس تابستان و نوروز دانسته اند که این تصمیم گیری البته بسیار سلیقه ایست زیرا تمامی آنها با توجه به زیبایی تهران و مناظر شهر و یا با توجه به علاقه خود به فصل مربوطه انتخاب کرده اند. اما بهترین فصل با توجه به آمار عید نوروز که شهر تهران خلوت و آب و هوای مناسبی دارد قید شده است.
3.  عموم کاربران میزان قیمت رزرو هتل آزادی تهران و در واقع هزینه پرداخت شده برای اتاق را با توجه به تخفیف هایی که در طول سال برای رزرو وجود دارد متناسب با امکاناتی که ارائه میشود میدانند. اما هزینه برای روزهایی خاص مانند روزهای ابتدایی سال، تعطیلات نوروز که درخواست بالایی برای رزرو هتل وجود دارد میزان تخفیف ها کمتر است و قیمت ها را در این روزهای پیک بالا دانسته اند.
4.از مهم ترین نکاتی که عموم مشتریان قید کرده اند رزرو هتل از طریق سایت هایی است که ارائه دهنده هتل با تخفیف هستند.و بیان این نکته که حتما قیمت ها را در سایت های مختلف بررسی نمایید. زیرا عموم این سایت ها قیمت های مختلفی را با توجه به میزان سود خود در نظر میگیرد.
5. همچنین مسافران همیشگی هتل آزادی بیان کرده اند که این هتل پس از بازسازی از نظر مسافران بهترین تغییرات در آن ایجاد شده که البته هزینه این بازسازی به صد میلیارد رسیده است و انتظاری جز این از این تغییرات نمیرفته است.