معرفی بهترین هتل های شهر ساری

شهرستان ساري مرکز استان مازندران است. شهر ساري در طول جغرافيايي 28/48 و عرض جغرافيايي 40/36 درجه واقع شده است. ارتفاع ساري از سطح دريا 40 متر است فاصله شهر ساري تا تهران 250 کيلومتر است و خط آهن سراسري ايران از اين شهر عبور ميکند رودخانه تجن نيز از اين شهر زيبا مي گذرد. از بهم پيوستن رودهاي زارم رود و سفيد رود و شيرين رود تشکيل شده است. در فاصله کمي از شهر سواحل زيباي درياي خزر قرار دارد که به راحتي قابل دسترسي ميباشد. شهرستان ساري همانند ديگر شهرستانهاي جلگه اي استان داراي آب وهواي معتدل خزري است. حرارت حداقل مطلق زير صفر نيز گزارش شده است، همچنين متوسط درجه سالانه اين شهر بالاتر از 16 درجه سانتيگراد است. شهرستان ساري مرکز تجارت و صنعت مي باشد. تاسيس دانشگاه ، مراکز اداري و سياسي استان و در ضمن نزديکي به تهران باعث جذب سرمايه هاي زيادي در اين شهر گرديده است و مهاجران فراواني از نقاط ديگر کشور مشغول به کار در اين شهرستان مي باشند. شهر ساري داراي صنايع دستي فراوان از قبيل پارچه هاي دستبافت شامل پارچه هاي ابريشمي، پشمي، پنبه اي، جاجيم، چادر شب، چوخا، باشلق، دستکش، سفال و سراميک مي باشد. همچنين مرکبات مرغوب شهر ساري يکي از عمده کالاهايي است که صادر ميشود. هتلهاي شهر ساري ميزبان مسافران و گردشگران سواحل درياي خزر مي باشند.

هتل سالار دره ساري

هتل چهارستاره سالار دره در 12 کيلومتري جنوب ساري و در جاده ساري به سمنان نزديک به رودخانه سالار دره واقع در بهشت گمشده ايران، مازندران مي باشد. اين هتل در 2 هکتار فضاي سبز از جنگل هاي بسيار زيباي شمال با مجموعه چشم انداز طبيعي کم نظير همراه با امکانات مجهز افتتاح گرديده است و مي تواند مکان بسيار مناسب و آرامي براي تمدد اعصاب و گذراندن اوقات خوش براي مسافران خطه شمال ايران باشد. از جمله امکانات اين هتل مي توان به سفره خانه سنتي با چيدمان و سليقه کاملا ايراني، رستوران هتل با ظرفيت بيش از 300 نفر، 2 سالن با چشم انداز بسيار زيبا، اتاق هاي يک تخته و دو تخته با امکانات رفاهي و چشم اندازهاي بينظير، فروشگاه هاي متنوع، کافي شاپ در محيطي فرح بخش و آرام، تالار با ظرفيت 1000 نفر، کافي نت، سوئيت و اتاق خواب دوبلکس با امکانات رفاهي فوق العاده در طبيعت سبز و روياي و سالن همايش با امکان تصويربرداري وصدابرداري اشاره کرد.

هتل بادله ساري

هتل چهارستاره بادله از سال 1356 در يکي از زيباترين چشم اندازهاي طبيعي استان هميشه سرسبز مازندران در دشت زيباي لاليم در 10 کيلومتري ساري به طرف نکا واقع شده است و با فضاي آرامش بخش و دلپذير خود آماده پذيرايي از مسافران عزيز شمال کشور مي باشد. از تسهيلات ويژه اين هتل مي توان به سالن بيليارد، پينگ پنگ، کافي نت، اينترنت پرسرعت در داخل اتاق ها، فست فود، سالن هاي متعدد غذاخوري، کافي شاپ، محوطه بازي کودکان، سالن آمفي تئاتر، سالن بدنسازي، حمام و استخر آب شيرين، سرويس ويژه معلولين، فضاي سبز زيبا، پارک ساحلي دلنشين و ساحل اختصاصي دريا اشاره کرد.

هتل جنگلي سالار دره

هتل جنگلي سالار دره يک هتل چهار ستاره است که در دوازده کيلومتري جنوب ساري در دل جنگل و در جوار رودخانه زيبا و خروشان سالار دره واقع شده است. اين هتل از موقعيت بسيار خوبي بهره‌مند بوده و به همين دليل از آب و هوايي عالي، چشم‌اندازهاي فوق‌العاده از رودخانه و جنگل برخوردار است. برخي از اتاق‌هاي سالار دره نمايي خيره‌کننده از جنگل و برخي ديگر منظره‌اي از فضاي سبز و محوطه اختصاصي هتل دارند. اين هتل همواره امکانات و خدمات خوبي به ميهمانان خود ارائه داده و هيشه رضايت آن‌ها را جلب کرده است. 
امکانات هتل: زمين تنيس، فروشگاه، چايخانه، سفره‌خانه سنتي، لابي، کافي‌شاپ، پارکينگ رايگان، استخر، پذيرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، نمازخانه، آسانسور، سالن همايش، سيستم اعلام حريق، خودپرداز، سونا، زمين بازي، جعبه کمک‌هاي اوليه، ماهواره، رستوران، تاکسي سرويس، اتاق بازي، آلاچيق، سرويس به مرکز شهر، سالن اجتماعات، اينترنت در لابي، سالن بيليارد، روم‌سرويس 24 ساعته، فضاي بازي کودکان، کافي‌شاپ تابستانه، صندوق امانات، خشکشويي، سالن ورزشي، رمپ ويژه ويلچر معلولين، سالن آمفي تئاتر، تالار پذيرايي، فضاي سبز، اتاق چمدان

هتل نويد ساري

هتل نويد ساري در سال 1388 با 66 باب اتاق شروع به فعاليت کرد. اين هتل در 5 طبقه مثبت و 3 طبقه منفي بنا شده که اتاق ها در طبقات دوم تا پنجم قرار دارند. هتل نويد در فاصله حدود 4 کيلومتر از شهر ساري قرار دارد، که آسايش بيشتر مهمانان با دور بودن از شلوغي شهر فراهم شده است. از مزاياي هتل چهار ستاره نويد ساري مي توان به ارائه خدمات مناسب و پرسنل کار آزموده اشاره کرد.

هتل نارنج ساري

هتل نارنج ساري جهت بهبود ارائه خدمات در سال 1395 بهسازي شد و با امکانات مناسب ميزبان گردشگران مي باشد. هتل نارنج مازندران در سه طبقه ساخته شده و داراي جمعا 33 باب اتاق و سوئيت مي باشد. هتل نارنج که از سال 1377 شروع به فعاليت کرد، در فاصله سه کيلومتري از شهر ساري قرار دارد. فاصله حدود 5 کيلومتر از هتل نارنج فرح آباد تا دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي و دانشگاه آزاد اسلامي، موجب دسترسي آسان گردشگران مي شود. قرارگيري هتل سه ستاره نارنج ساري در منطقه خوش آب و هوا و ارائه خدمات با کيفيت، خاطره اي به ياد ماندني را در ذهن مسافران خطه سر سبز شمال ثبت مي کند.

هتل اسرم ساري

هتل اسرم ساري در سال 1372 با هدف خدمت گذاري به گردشگران افتتاح شد. اين هتل در 8 طبقه بنا شده و داراي جمعا 60 واحد اقامتي است. در سال 1389 هتل اسرم با هدف بهبود کيفيت خدمت رساني، بازسازي شد. هتل سه ستاره اسرم ساري با برخورداري از امکانات رفاهي و ورزشي مناسب، رضايت مهمانان را جلب کرده است.

هتل سارويه ساري


هتل سارويه در مرکز شهر ساري واقع شده است. اين هتل در فاصله اندکي از جنگل قرار گرفته و همچنين در حدود 30 کيلومتري دريا قرار دارد. اين هتل داراي 75 اتاق در 4 طبقه مي‌باشد.

هتل عرب ساري

هتل عرب هتل دوستاره اي است که شامل 13 سوئيت کامل ، اتاق 2 تخته ، 3تخته ،4تخته و اتاق کامل 2 تخته،3تخته،4 تخته و کامل ، رستوران ،کافي شاپ ،سفره خانه ،تالار پذيرايي با ظرفيت 1000 نفر و سفره خانه سنتي ، بام هتل و پارکينگ اختصاصي و همچنين اتاق هاي آن مجهز به تلويزيون، اينترنت رايگان، کولرگازي و سرويس حمام و دستشويي است.
هتل عرب در شرق شهر ساري قرار دارد.
امکانات اتاق : همراه با صبحانه/توالت و حمام خصوصي/سشوار/يخچال/فريزر/سيستم تهويه هوا/تلوزيون/امکان کشيدن سيگار در اتاق/اينترنت
امکانات عمومي : سرويس بهداشتي عمومي/رستوران
نوع اتاق : سوئيت/تخت دو نفره/سه تخته/اتاق خانواده
تعداد طبقه : 3 طبقه
تعداد اتاق : 13 واحد