معرفی بهترین هتل های شهر اهواز

اهواز يکي از شهرهاي صنعتي و نفت‌خيز کشورمان است و اکثر مردمان آن به زبان عربي و فارسي سخن مي‌گويند. اهواز در گذشته و به خصوص درطول  سالهای دفاع مقدس، شاهد اتفاقات و رويدادهاي مهمي بوده که شايد بسياري از آن‌ها تلخ باشد. اما امروزه اين شهر بزرگ، يکي از برترين شهر‌هاي کشور در زمينه‌هاي مختلف است و مردمان غيور آن توانسته‌اند آثار خرابي حاصل از جنگ را آباد کنند. در ادامه مي‌خواهيم ديدني‌هاي اهواز را به شما معرفي کنيم چون در زمستان، به علت آب‌وهواي گرم و مطبوع آن مقصد بسيار خوبي براي گردشگري محسوب مي‌شود.

هتل پارس اهواز


هتل پنج ستاره پارس اهواز در سال 1347 در کنار رودخانه زيباي کارون و پل سفيد اهواز، يکي از معروفترين پل هاي شهر اهواز افتتاح شد. اين هتل از مجموعه هتل هاي پارس مي باشد که آخرين بازسازي آن در سال 1393 صورت پذيرفته است. هتل پارس با 5 طبقه داراي 134 باب فضاي اقامتي متنوع با تمامي امکانات و تسهيلات رفاهي و اقامتي پيشرفته و به روز دنيا مي باشد. معماري خاص، مجاورت با رودخانه کارون، واقع شدن در مرکز شهر و نزديک بودن به مراکز تجاري، دسترسي به چغازنبيل، کاخ آپادانا در شوش، سازه هاي آبي شوشتر از ويژگي هاي اصلي اين هتل محسوب مي شوند. امکانات هتل شامل: رستوران مرکزي کاروان، رستوران فصلي در محوطه استخر، روم سرويس 24 ساعته، رستوران چشم انداز، سالن اجتماعات چندمنظوره، سالن کنفرانس، کافي شاپ، کافي نت، استخر روباز، تاکسي سرويس 24 ساعته، آرايشگاه مردانه، گالري هنري، خدمات ويژه معلولين،بيزينس سنتر مي شود. در حال حاضر هتل پارس از بهترين و پرطرفدارترين هتل هاي اهواز به شمار مي رود.

هتل نيشکر

هتل توسعه نيشکر اهواز حدود سال 1375 بنا شده است. اين هتل با رستوران، سالن چند منظوره و 51 باب اتاق مجهز، هتلي 4 ستاره در اهواز است که سرويس دهي و امکانات مناسبي براي اقامت دارد.
اين هتل که در سال 1390 بازسازي شده است، در منطقه مرکزي اهواز، نزديک به دانشگاه آزاد قرار دارد و دسترسي آساني به مراکز مهم شهر دارد.
از ديگر امکانات اين هتل مي‌توان به رستوران 130 نفري، استخر سرپوشيده، ترانسفر فرودگاه و ... اشاره کرد.

هتل پرشيا اهواز

هتل سه ستاره پرشيا واقع در قلب شهر اهواز در سال 1386 افتتاح و جهت بهبود سطح کيفي خدمات در سال 1394 مورد بازسازي قرار گرفت. ساختمان هتل در 3 طبقه بنا و داراي 61 باب اتاق با امکانات رفاهي مناسب مي‌باشد. موقعيت مکاني مناسب هتل موجب دسترسي آسان به رود زيباي کارون و پل سفيد اهواز گرديده است. هتل پرشيا در تلاش است اقامتي دلنشين را براي شما ميهمانان گرامي رقم بزند.

هتل نادري اهواز

هتل سه ستاره نادري اهواز نخستين هتل از گروه هتل‌هاي نادري مي‌باشد که در سال 1342 افتتاح و جهت ارتقا سطح کيفي خدمات در سال 1392 مورد بازسازي قرار گرفت. ساختمان هتل در 5 طبقه بنا و داراي 115 باب اتاق و سوئيت با امکانات رفاهي مناسب مي‌باشد. از مزاياي هتل مي‌توان به دسترسي آسان به اماکن ديدني و مراکز خريد شهر از جمله رود کارون، باغ معين و بازار امام اشاره کرد. پرسنل مجرب هتل نادري ميزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

هتل ايران اهواز

هتل دو ستاره ايران از پرسابقه ترين هتل هاي ايران مي باشد که در سال 1354 در شهر زيباي اهواز با نام هتل شهريار شروع به کار نموده است و نام هتل بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به نوفل لوشاتو تغيير يافت و پس از دو سال به نام کنوني هتل ايران تغيير نام داده است. واقع شدن در مرکز شهر دسترسي به مراکز اداري و تجاري به کليه نقاط شهر از هتل را آسان نموده است. هتل ايران با ارائه امکاناتي نظير اتاق هاي يک تخته، دو تخته، سه تخته با امکانات رفاهي مناسب، رستوران و کافي شاپ شيک با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و انواع نوشيدني هاي سرد و گرم با مديريت مجرب و بهره گيري از کارکنان باتجربه پذيراي ميهمانان گرامي داخلي و خارجي مي باشد.

هتل اکسين اهواز

هتل اکسين اهواز يکي از هتل هاي باسابقه در صنعت گردشگري، در اين کلان شهر مي باشد. اين هتل شامل 2 طبقه و 52 باب اتاق مي باشد. هتل سه ستاره اکسين اهواز با قرار گرفتن در نزديکي بزرگراه پاسداران و همچنين شرکتهاي ملي حفاري ، شرکت نفت ، شرکت فولاد خوزستان ، فرودگاه بين المللي اهواز ، و بدور از ترافيک ، موجب دسترسي آسان مسافران به ديگر نقاط شهر مي شود. هتل اکسين در سال 1366 افتتاح شد و پس از بازسازي کامل در سال 1390 توانست گردشگران زيادي را به خود جذب کند.ما مفتخريم که بهترين خدمات را به ميهمانان خود ارئه ميدهيم .

هتل آپارتمان هديه اهواز

هتل آپارتمان سه ستاره هديه اهواز يک اقامتگاه خوب و مناسب است که سوييت‌هايي با ظرفيت‌هاي مختلف دارد. اين هتل سعي دارد که آرامش و رفاه را جهت اسکان مسافران و مهمانان خود فراهم کند. پارکينگ اين هتل در ساعات بين بازه 10 شب تا 10 صبح رايگان است.

مجتمع اقامتي آرامش اهواز

اگر تصميم گرفته‌ايد براي سفري کاري يا تفريحي به اهواز برويد، بهتر است پيش از سفر محل اقامت‌تان را تعيين کنيد. و چنانچه به دنبال مکاني آرام و لوکس هستيد و در عين حال نمي‌خواهيد هزينه‌اي معادل هزينه‌ هتل‌هاي 5 ستاره بپردازيد، پيشنهاد ما مجتمع اقامتي آرامش اهواز است. اين مجتمع اقامتي با برخورداري از امکانات فراوان، خدمات عالي، اتاق‌ها و سوئيت‌هايي مجهز با طراحي داخلي زيبا و دلنشين، رستوران‌هايي با غذاهاي عالي و يک فضاي باغ باصفا، شرايط بي‌نظيري براي اقامت در اين شهر به وجود آورده است. بنابراين اگر چنين امکانات و شرايطي را مي‌خواهيد، براي رزرو تعلل نکنيد.

هتل اکسین

هتل اکسين اهواز يکي از هتل هاي باسابقه در صنعت گردشگري، در اين کلان شهر مي باشد. اين هتل شامل 2 طبقه و 52 باب اتاق مي باشد. هتل سه ستاره اکسين اهواز با قرار گرفتن در نزديکي بزرگراه پاسداران و همچنين شرکتهاي ملي حفاري ، شرکت نفت ، شرکت فولاد خوزستان ، فرودگاه بين المللي اهواز ، و بدور از ترافيک ، موجب دسترسي آسان مسافران به ديگر نقاط شهر مي شود. هتل اکسين  در سال 1366 افتتاح شد و پس از بازسازي کامل در سال 1390 توانست گردشگران زيادي را به خود جذب کند.ما مفتخريم که بهترين خدمات را به ميهمانان خود ارئه ميدهيم.

امکانات هتل اکسين اهواز:

سرويس بهداشتي و حمام
صندوق امانات
يخچال به همراه ميني بار
سيستم گرمايشي و سرمايشي
سيستم ارتباط جهت اينترنت
لابي
اينترنت رايگان
کافي شاپ
رستوران
سالن اجتماعات
پارکينگ رايگان
لاندري
نمازخانه
فضاي سبز
 

هتل باغ معين اهواز
 

مهمانسراي باغ معين اهواز در نزديکي ساحل غربي رود کارون قرار گرفته است و حدود ده سال قدمت دارد. محيط سنتي اين مهمانسرا همراه با پرسنلي مجرب و آموزش ديده ميزبان مسافران گرامي است. از ويژگي‌هاي اين مهمانسرا مي‌توان به داشتن تالاري شيک و باغ بزرگ به همراه پارکينگ اختصاصي، جهت برگزاري مراسم و جشن‌هاي عروسي اشاره کرد، همچنين باغ عروس اين مجموعه محيطي بسيار زيبا و ديدني براي تهيه عکس و فيلم عروسي است. مهمانسراي باغ معين داراي سه سالن کنفرانس مجهز به سيستم صوتي و تصويري و مرکز آموزشي جهت ارائه به موسسات دولتي و اداري است.