بهترین هتلهای چالوس کدامند

 بهترین هتلهای چالوس  را از دید کاربران به ترتیب در این مقاله معرفی خواهیم کرد.

شهرستان مد نظر ما در استان مازندران و در همسایگی نوشهر و عباس آباد قرار دارد. درست حدس زده اید، شهرستان چالوس که به عنوان یکی از معروفترین شهرستانهای شمال انتخاب گردیده است در تمامی ایام سال میزبان گردشگرانی است که از هر نقطه این سرزمین برای چند روز گردش و تفریح چالوس را انتخاب کردهاند. خوشبختانه شهرستان چالوس علاوه بر نزدیکی به تهران، نزدیک به دریای خزر و همچنین به دلیل وجود جاده باصفای چالوس گزینه بسیار مناسبی برای مسافرت دوستانه و خانوادگی است. 
به هر کدام از شهرهای ایران که سفر میکنید مهمترین بخشی که قبل از شروع مسافرت باید به آن توجه نمود محل اقامت شما است. خوشبختانه در طول چند سال اخیر در بیشتر مناطق ایران هتلهایی مختلف که هر کدام دارای قیمتهای متفاوتی است بنا شده است. در شهرستان چالوس هم در همان ابتدای ورود به شهر با اقامتگاههای مختلفی مانند ویلا، سوئیت و .. مواجه میشوید ولی در این بین برخی از افراد اقامت در هتل را به ویلا ترجیح داده و تمایل دارند که چند روز مسافرت خود را در هتل های تمیز چالوس بگذرانند.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل لوکس پنج ستاره ونوس پلاس در میان جنگل های شمال در فاصله 100 متری از شهرک رویایی و تفریحی نمک آبرود با آب و هوایی مطبوع و دلنشین بنا شده است. این هتل از تابستان سال 1396 با بنایی شیک و مدرن در 13 طبقه با 136 واحد اقامتی مجلل با نمایی بی نظیر و زیبا از کوه و جنگل و مجهز به کلیه امکانات رفاهی به روز دنیا آغاز به کار نموده است. چشم اندازهای زیبای جنگل و قدم زدن در هوای مه آلود در فضای سبز هتل هر مسافری را مجذوب خود کرده و هر بیننده ای را متحیر می کند. نزدیکی به مرتفع ترین تله کابین کشور نیز از دیگر مزیت های این هتل به شمار می رود. هتل ونوس پلاس با ارائه امکاناتی نظیر فضای سبز جذاب و سرسبز، سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت،پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ در محیطی دنج، روم سرویس و کارکنانی مجرب و صبور آماده پذیرایی از مسافران خطه شمال می باشد.
این هتل در ۵ طبقه، دارای ۱۱۶۰ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، اتاق کانکت ۴ نفره، سوئیت یکخوابه ۴ نفره، سوئیت یکخوابه چهار نفره رویال (جکوزی دار) است.

امکانات هتل:

روم‌سرویس، پاور سوئیچ، IPTV، چای‌ساز، بالکن، تلویزیون در اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، صندوق امانات، اتاق چمدان، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعت، دستگاه واکس کفش، خدمات تشریفات ویژه، آسانسور، کافی‌شاپ، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، مینی‌بار با هزینه
 وجود کافی شاپ، رستوران ایرانی و فرنگی ، 5 عدد آسانسور ، تراس با چشم انداز دریا و جنگل ، اینترنت پرسرعت رایگان در لابی و اتاقها و دیگر امکانات مدرن، این هتل را متمایز میکند.

 هتل آزادی خزر هایت سابق چالوس

 هتل پارسیان آزادی خزر چالوس معروف به هایت خزر یکی از زیباترین و بهترین هتل های پنج ستاره ساحلی آبهای نیلگون دریای خزر می باشد. وقتیکه از درب ورودی این هتل وارد می شوید پس از گذر از جاده خارق العاده جنگلی به دریا می رسید. این هتل در دهه 50 توسط گروه معروف هتل های هایت آمریکا در شهر چالوس افتتاح شده است. هتل هایت خزر بعد از پیروزی انقلاب به هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تغییر نام داد و در حال حاضر تحت نظر گروه هتل های پارسیان می باشد. هتل دارای 164 باب اتاق و سوئیت بسیار زیبا با نمای دریا و جنگل می باشد. دور تا دور این هتل را جنگلهای مازندران فراگرفته است. قرار گرفتن بین جنگل و دریا، این هتل را در موقعیتی ویژه با بهترین شرایط آب و هوایی قرار داده است، به همین دلیل هتل پارسیان خزر در تمامی فصول یکی از پرطرفدارترین هتل ها برای گردشگران می باشد. از امکانات و امتیازات این هتل می توان مشرف بودن به دریا و جنگل، دسترسی آسان به چالوس و نمک آبرود، داشتن همزمان چشم انداز دریا و جنگل، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی شامل قایق موتوری، پدالو، چتر پاراسل، جت اسکی و ...، سالن کنفرانس، خشک شویی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، 3 رستوران با ظرفیت بیش از 200 نفر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره نام برد.
 هتل پارسیان آزادی خزر در سال 1354 به بهره برداری رسید. ساختمان این هتل متشکل از دو بال شرقی و بال غربی می باشد. آخرین بازسازی هتل پارسیان آزادی چالوس، زمستان سال 1395 در بخش بال غربی انجام شد.
 هتل آزادی چالوس توسط گروه هتل های هایت ساخته شد و به همین دلیل با نام های هتل هایت خزر و هتل هایت چالوس نیز شناخته می شده و می شوند. از دیگر مزایای اقامت در هتل آزادی خزر، طراحی لوکس، امکانات پیشرفته و دسترسی آسان به شهرهای ساحلی، را می توان نام برد.
 

هتل ملک چالوس

هتل سه ستاره ملک چالوس در سال 1345 در منطقه ای سرسبز و دلنشین بین شهرهای چالوس و نوشهر افتتاح شده است. این هتل در 2 طبقه دارای 43 باب فضای اقامتی با امکانات مناسب می باشد. فاصله10دقیقه ای تا ساحل دریای خزر، دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز دیدنی و خرید، فاصله نزدیک به فرودگاه و برخورداری از چشم انداز زیبا، نظر بسیاری از مسافران شمال کشور را به این هتل جلب کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، رستوران، پارکینگ، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، فضای سبز و تاکسی سرویس اشاره کرد.
هتل ملک چالوس قبل از انقلاب ساخته شد و از هتل های با سابقه در امر هتلداری می باشد. این هتل در سال 1392 جهت افزایش راندمان کاری بازسازی شد و با بروز رسانی امکانات در اختیار گردشگران قرار گرفت. هتل ملک در دو طبقه ساخته شده است و دارای 43 باب اتاق می باشد. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل ملک در جاده چالوس به نوشهر و در فاصله 3 کیلومتری از فرودگاه نوشهر واقع شده است. با اقامت در هتل سه ستاره ملک چالوس، امکان دسترسی به اسکله سیترا و مجتمع تفریحی و گردشگری نوشهر با فاصله حداکثر 5/5 کیلومتر میسر شده است. قابل توجه مهمانان گرامی هتل ملک فاقد آسانسور می باشد.
 
از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود اشاره نمود
اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته دبل و توئين، اتاق‌های سه تخته، چهار تخته و پنج تخته و سوئیت رویال چهار نفره است.
آخرین بازسازی این هتل در سال 1391 صورت گرفت

هتل کوروش

هتل سه ستاره کوروش در فضای سرسبز و زیبای شمال ایران با قدمتی بیش از سه دهه قرار دارد و یکی از بهترین هتل های چالوس می باشد. این هتل مجددا در سال 1391 بازسازی و مجهز به کلیه امکانات رفاهی شده است. هتل کوروش با ارائه امکانات متنوعی نظیر سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر، رستوران با فضای زیبا و سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع همراه با کادری مجرب و آزموده آماده پذیرایی از میهمانان گرانقدر و ارجمند خود می باشد.
هتل کوروش چالوس در زمینی به وسعت 30000 متر مربع به بهره برداری رسید. این هتل شامل دو فاز می باشد که فاز اول در سال 1354 در سه طبقه ساخته و طی سالهای اخیر نوسازی شده است. فاز دوم هتل نیز در سال 1392 با یک طبقه اقامتی شروع به فعالیت کرد. هتل کوروش دارای جمعا 80 باب اتاق است که با امکانات رفاهی مناسب میزبان گردشگران در خطه سر سبز شمال می باشد. هتل سه ستاره کوروش چالوس در فاصله 2 کیلومتری از فرودگاه نوشهر قرار دارد که مزیت اقامت در این هتل به شمار می رود.

هتل آپارتمان کوشال چالوس

هتل آپارتمان سه ستاره کوشال چالوس در 200 متری ساحل فرج آباد واقع شده است. این هتل در 5000 متر زمین دارای 68 واحد در چهار بلوک مجزا با نمای جنگل و دریا می باشد که هر بلوک دارای 17 واحد در 4طبقه مجهز به کلیه امکانات رفاهی می باشد. قرار گرفتن در 200 متری ساحل و نزدیکی به بازار و مراکز تفریحی و تجاری از ویژگی های خوب این هتل می باشد. هتل آپارتمان کوشال با بهره گیری از کادری مجرب و آزموده و با ارائه بهترین امکانات آماده پذیرایی از میهمانان عزیز و گرانقدر خود می باشد

هتل نارین چالوس

هتل ساحلی نارین دارای فضاهای تفریحی همچون آلاچیق های گرم، سالن بیلیارد مشرف به دریا، کافی شاپ حرفه ای، چای خانه سنتی و رستوران که همگی در ساحل اختصاصی نارین آماده سرویس دهی میباشند. هتل ساحلی نارین در منطقه ای قرار گرفته که علاوه بر استفاره مستقیم از مناظر و چشم انداز های ساحل از طلوع و غروب خورشید ومهم تر از هر چیزتمامی مسافرین این هتل در تمامی لحظات اقامتشان سر گرمی های متنوع دارند لازم به ذکر است که بدانید دسترسی به اماکن دیدنی و تفریحی مانند نمک آبرود، سد زوات، کندلوس، جاده دیدنی عباس آباد و...فاصله تا دریاحدودا60متر می باشد
هتل دو ستاره ساحلی نارین چالوس در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده است
 این هتل در دو طبقه و ۲۰ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.
 دسترسی به ساحل اختصاصی و رستوران فضای باز این هتل زیبا خاطره‌ای فراموش نشدنی را به شما هدیه می‌دهد.

 هتل کاخ امیران (4 ستاره)

 این هتل 4ستاره تاپ در سال 1398 افتتاح شده و دارای 100 باب اتاق و در دو طبقه بنا شده است .
 هتل تازه تاسیس کاخ امیران در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خزر، شهرک توریستی نمک آبرود، بازار روز بزرگ چالوس اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.