بهترين طراحي داخلي و دکوراسيون هتل و رستوران

لوکس ترين هتل ها بر اساس طراحي داخلي و امکانات رفاهي انتخاب مي شوند که در اين ميان بعضي از آنها با داشتن امکانات ويژه رتبه هاي بين المللي دارند مثل واندا که لقب لوکس ترين دکوراسيون هتل در آسيا را به خود اختصاص داده است.دکوراسيون هتل

دکوراسيون هتل مجلل Wanda Reign on the Bund

هر گاه صحبت از هتل و گردشگري به ميان مي آيد، معمولا کسي به هتل هاي آسيايي آنچنان که بايد توجه نمي کند، اما هتل واندا با هتل هاي ديگر فرق دارد. طراحي اين هتل توسط طراحان بريتانيايي "فاستر + پارتنرز" و همچنين "استوديو هيثر ويک" انجام شده است.

دکوراسيون داخلي هتل هاي مدرن و امروزي با طراحي زيبا و اصولي

طراحي دکوراسيون داخلي هتل بايد به گونه اي انجام شود که با سليقه ها مختلف مطابقت داشته باشد, در ادامه انواع ايده هاي کاربردي و جديد براي طراحي دکوراسيون هتل هاي امروزي و شيک را در اختيار شما همراهان عزيز و گرامي قرار مي دهيم.
طراحي دکوراسيون هتل مي تواند در جذب مشتري هاي بيشتر تاثيرگذار باشد از اين رو بهتر است در هنگام طراحي هتل از انواع دکوراسيون هاي کاربردي و در عين حال شيک استفاده کنيد.

طراحي دکوراسيون داخلي هتل با کمک ايده هاي کاربردي

طراحي داخلي هتل بايد به صورتي انجام شود که با يک دکوراسيون و طرح بتوان محيط هتل را به فضايي متفاوت و شيک براي افراد با سليقه هاي مختلف تبديل کرد, در ادامه دکوراسيون داخلي هتل با طراحي شيک و کاربردي را مشاهده خواهيد کرد که اميدواريم اين دکوراسيون ها مورد توجه تان قرار بگيرند.
 

انتخاب موکت مناسب براي دکوراسيون هتل

هتل مکانيست که افراد زيادي به دلايل مختلف در آن رفت و آمد دارند و اين جريان هرگز پاياني ندارد. ميهمانان هتل هر روز در حال کشيدن چمدان هاي چرخ دار خود روي زمين هستند و گاه و بيگاه اشياء نوک تيزي را روي موکت مي اندازند. ميهمانان در روزهاي باراني نيز خراب کاري بيشتري به بار مي آورند. از همين روي، استفاده از موکت هاي تجاري که مقاومت و دوام بيشتري دارند شديدا توصيه مي شود. آگاهي از انواع مناسب موکت براي هتل بسيار حائز اهميت است. در همين راستا، هنگام انتخاب موکت براي هتل بايد ? مورد زير را مدنظر قرار دهيد. . آيا نوع موکت انتخابي براي فضاي موردنظر مناسب است؟  . آيا موکت انتخابي بادوام است؟ . آيا نگهداشت آن آسان است؟ . چه قيمتي دارد؟ . آيا موکت انتخابي جذابيت ظاهري دارد؟
مواردي که ذکر شد در درجه اول اهميت قرار دارند، اما موارد ديگري مانند مدت زمان تحويل موکت، بسته بودن يا باز بودن هتل براي نصب آن، قابليت نصب تدريجي آن براي جلوگيري از تأثير منفي بر کسب و کار و غيره را نيز بايد مدنظر قرار دهيد. نکاتي که در ادامه ذکر مي شوند شايد کمي تخصصي باشند اما اگر بخواهيد بهترين انتخاب را داشته باشيد، اطلاعات ارزشمندي هستند.

اگر زياد به هتل ها سر زده باشيد متوجه مي شويد که بسياري از هتل ها با تزييني زيبا و شگفت انگيز در لابي ورودي، تلاش زيادي براي جلب کردن نگاه مشتريان در لحظه اول به سمت خود مي کنند. همچنين به دليل اينکه اکثر ملاقات ها و گفتگوهاي اجتماعي در اين مکان صورت مي گيرد اهميت طراحي داخلي لابي ورودي هتل ها در ديد مالکان و طراحان دو چندان مي شود. با افزايش سفرهاي تجاري در تمامي نقاط جهان، تامين نيازهاي تجارها در لابي هتل از مواردي است که بايد مورد توجه ويژه قرار بگيرد. بنابراين بايد در کنار فراهم کردن محيطي براي کارهاي روزانه و عادي در لابي هتل فضايي هم براي بحث ها و گفتگوهاي رسمي فراهم شود. براي مثال در نظر گرفتن محيطي براي کار با لپ تاپ و محلي براي نصب دستگاه هاي الکترونيکي مختلف در کنار ميز قهوه خوري يا چايخوري مي تواند به سادگي نيازهاي اينگونه افراد را پوشش بدهد. در حال حاضر مهمانان هتل هاي مدرن انتظارات خود از طراحي داخلي اتاق هاي هتل را به شدت بالا برده اند و هميشه منتظر سوپرايز و شگفت زدگي در هنگام ديدن اتاق هاي هتل هستند. براي ايجاد اين حس، استفاده از پنل هاي تلويزيون جذاب، تخت خواب هاي سايز بزرگ در کنار مبلمان راحتي لوکس و شيک تعدادي از مهم ترين ويژگي هايي هستند که هر اتاق مدرني بايد در خود داشته باشد
توجه به جزييات و ظرافت در طراحي از خصوصيات ديگر اين هتل است که به دقت و با هارموني فوق العاده طراحي شده است هر چند ما در بعضي اتاق ها شاهد طرح هاي پازل مانند و سلولي هستيم که بين رنگها متفاوت در تغييرند ولي اين طرح هاي شلوغ باعث بي نظمي در طراحي نشده است و کاملا بر اساس يک طرح کلي و با حفظ ظرافت در جزييات در کنار يکديگر قرار گرفته اند...
طراحي نورپردازي با توجه به کاربري فضا، يکي از ضرورت هاي طراحي داخلي مدرن است که در هتل اسنو به زيبايي بروز کرده است و براي حفظ آرامش و زيبايي اتاق ها از نورهاي شديد پرهيز شده است و با استفاده از نورهاي غير مستقيم و موضعي فضايي آرام، زيبا و شيک شکل گرفته است که جزييات و تزيينات اتاق ها را نيز به بهترين نحو نمايش ميدهد و البته بايد به اين نکته نيز اشاره کرد که محل قرار گيري و تعبيه مکان مناسب براي چراغ ها نيز بسيار مهم است تا نور مناسبي را در اختيار ما قرار دهد...

طراحي هتل در ارتفاعات سرد و برفي يک چالش سخت و بخصوص براي معمار، و فضايي دلنشين براي علاقمندان به مناظر کوهستاني و ورزش هاي زمستاني است. هتل ارتفاعات آلپ در کشور ايتاليا با بازسازي پناهگاه زالينگار آغاز گرديد و مدل جديدي از فضاي اقامتي/گردشگري را خلق نمود.
پروژه هتل ارتفاعات آلپ به روابط بين زمينه و معماري پروژه پرداخته است. طراحي نماي هتل يک ترکيب شطرنجي کلاسيک از کلبه هاي آلپ مي باشد که با شيوه ها و اتصالات مدرن ساخته شده تا بنا از کيفيت اجرايي بالايي برخوردار باشد. دليل ديگر طراحي نما به خاطر سيستم پيچيده اقليم آلپ است تا استقامت ساختمان در طي ساليان متمادي را کاهش ندهد. از يک سو متريال و فرم هاي سنتي بهترين ترکيب موجود براي اجراي يک هتل با هزينه اي اقتصادي محسوب مي شود. کلبه زالينگر ابتدا در قرن نوزدهم در ارتفاع 2200 متري قرار گرفته بود.

رنگ يکي از کم هزينه ترين ابزارهايي است که مي توانيد در دکوراسيون داخلي هتل از آن استفاده کنيد . رنگ هايي را انتخاب کنيد که متضاد يا مکمل يکديگر باشد . رنگ کردن قسمت هاي بالاي طاقچه ، در بهتر نشان دادن فضاي اتاق موثر است . هم چنين استفاده از يک تابلوي هنري رنگي ، هنگام نگاه کردن خوشايند به نظر مي رسد .

کوسن هاي رنگي روي صندلي و کاناپه به مبلمان طراوت و زندگي مي بخشند . حتي استفاده از يک قاليچه رنگي بر زيبايي و صميميت فضا مي افزايد . با استفاده از حوله هاي رنگي ، پرده ها و شمع هاي متنوع مي توانيد حمام هتل را از يک فضاي خسته کننده خسته کننده خارج کنيد .

نور از ديگر ابزارهاي موثر در زيبايي اتاق هاي هتل و دکوراسيون داخلي هتل است که با استفاده از آن مي توانيد دکوراسيون اتاق را برجسته کنيد و به فضاي ورودي خسته کننده ، جان تازه اي ببخشيد . براي مثال با استفاده از نورپردازي بر روي گياهاني که در اتاق وجود دارند ، مي تواند فضاي رمانتيک و دلچسبي ايجاد کند .